Nowy serwis informacyjny Tomasza Lisa. Czy powtórzy sukces „The Huffington Post”? [akt.]

Nowy serwis informacyjny Tomasza Lisa. Czy powtórzy sukces „The Huffington Post”? [akt.]

Niebawem rusza nowy serwis internetowy Tomasza Lisa (Fot. NowyEkran.pl)
Niebawem rusza nowy serwis internetowy Tomasza Lisa (Fot. NowyEkran.pl)
Łukasz Michalik
08.11.2011 14:24, aktualizacja: 14.01.2022 11:40

Opiniotwórcze, informacyjne serwisy internetowe odniosły w Stanach Zjednoczonych gigantyczny sukces. Czy uda się go powtórzyć w polskich warunkach? Tomasz Lis, ogłaszając projekt „polskiego Huffington Post”, wierzy w powodzenie przedsięwzięcia.

Opiniotwórcze, informacyjne serwisy internetowe odniosły w Stanach Zjednoczonych gigantyczny sukces. Czy uda się go powtórzyć w polskich warunkach? Tomasz Lis, ogłaszając projekt „polskiego Huffington Post”, wierzy w powodzenie przedsięwzięcia.

Tomasz Lis, nazywając nowy projekt „polskim Huffington Post”, zawiesił poprzeczkę bardzo wysoko. Amerykański pierwowzór – autorskie dzieło Arianny Huffington – w krótkim czasie wyrósł z platformy informacyjnej i blogowej na jedno z najbardziej opiniotwórczych mediów za oceanem, od którego nie stronią czołowi politycy, biznesmeni i artyści.

Serwis został uznany przez brytyjski tygodnik „The Observer” za najbardziej wpływową witrynę internetową świata i w opinii tej nie ma wiele przesady. Znacie inną platformę blogową, w której publikowaliby Barack Obama, Hilary Clinton czy Diane Keaton?

Arianna Huffington (Fot. Wikimedia Commons/Stanmar/Lic. CC by-sa)
Arianna Huffington (Fot. Wikimedia Commons/Stanmar/Lic. CC by-sa)

Informacje, analizy i komentarze publikowane przez Ariannę i jej współpracowników dołączyły do  treści zarezerwowanych do niedawna wyłącznie dla obecnych na rynku od dziesiątek lat tytułów prasowych i telewizyjnych.

Czy w polskich warunkach uda się powtórzyć ten sukces? Komentarze pojawiające się w serwisach aspirujących do tytułu opiniotwórczych sugerują, że inicjatywa jednego z najpopularniejszych polskich dziennikarzy może wprowadzić na rynku sporo zmian, przyciągając uwagę internautów. Jakie korzyści z powstania nowego serwisu odniosą internauci?

Jak deklaruje Tomasz Lis, nowy serwis internetowy ma pulsować informacjami na wszystkie tematy i nie ograniczać się do jednego światopoglądu czy ideologii. Coś dla siebie znajdą tam wszyscy, którzy – jak zauważa pomysłodawca projektu – „chcą żyć w fajnym kraju. Marzą o lepszej Polsce i lepszym życiu”.

CosNowego.pl
CosNowego.pl

Szczegóły dotyczące projektu można znaleźć pod adresem CosNowego.pl – nie jest to jednak marka ani docelowy adres. Z przyjemnością dodam, że projekt Tomasza Lisa powstaje we współpracy z firmą NextWeb Media, do której - poprzez spółkę Blomedia - należy m.in. vBeta i Gadżetomania. Bądźcie czujni – już niedługo pojawią się kolejne informacje o nowym serwisie.

Aktualizacja

Poniżej krótki film z dzisiejszej konferencji FORUM IAB 2011:

Internet Poland Conference & Expo (#2) - Tomasz Lis

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)