PlayStation VR

PlayStation VR to nie tylko gry

... Sony już zapowiedziało, że PlayStation VR to gogle służące nie tylko do grania. Wirtualna rzeczywistość pozwoli rozszerzyć multimedialną ofertę konsoli PlayStation 4. ... nagrywane w 360-stopniach. Jednak przy okazji PlayStation VR mówi się ...

dawno temu

Sony: na PlayStation VR nie chcemy zarabiać

... Cena PlayStation VR? Możemy być optymistami. ... Wirtualna rzeczywistość nie zapowiada się na tanią zabawę. Nie wiemy ile będzie kosztował Oculus Rift, nie wiemy również, ile przyjdzie nam zapłacić za PlayStation VR. Póki co wiadomo tyle, że ...

dawno temu

Czym różni się PS3 od PS4? Przewodnik dla kupujących

... Dwie generacje konsol - PlayStation 3 i PlayStation 4, dzieli różnica aż 7 lat od momentów ich premiery. Jednak jakie są między nimi faktyczne różnice? Co Sony oferuje w nowszej konsoli, czego nie posiada poprzednia, a co zostało z niej usunięte ...

miesiąc temu

PlayStation VR: znamy dokładną specyfikację

... Wciąż niejasna jest data premiery PlayStation VR, ale za to wiemy więcej o działaniu gogli VR od Sony. ... Na PlayStation VR gier na pewno nie zabraknie. Sony wcześniej bardzo chętnie chwaliło się produkcjami, które będą wspierać wirtualną ...

dawno temu

Na PlayStation VR będziemy grać na siedząco

... Sony wymaga, by w większość gier na PlayStation VR dało się grać bez konieczności wstawania z fotela. Wszystko dla naszego bezpieczeństwa. ... urządzeniach jak PlayStation VR czy Oculus Rift to zaleta, bo zadziałają jak smycz. Nie będziemy ...

dawno temu

PlayStation VR i Oculus Rift: poznaliśmy ceny gogli VR?

... Jeden ze sklepów podał cenę PlayStation VR oraz Oculus Rift. Ile zapłacimy za gogle VR? ... Oczywiście należy pamiętać, że nie są to oficjalne ceny - Sony oraz Oculus wciąż nie podali, ile przyjdzie nam zapłacić za PlayStation VR oraz Oculus ...

dawno temu

Gry na PlayStation VR: 90 klatek na sekundę ma być standardem

... Im więcej klatek na sekundę, tym obraz jest bardziej płynny. Ile FPS-ów wyświetli PlayStation VR? ... Sony naciska na twórców, żeby 90 klatek na sekundę było standardem w grach na PlayStation VR. 60 klatek (czyli liczba nieosiągalna dla wielu ...

dawno temu

Powiązane Tematy

Popularne tematy

Zobacz wszystkie