369 złotych za tablet? Biedronka atakuje rynek mobilnych gadżetów

Goclever Tab A73 (Fot. GoClever.pl)

Goclever Tab A73 (Fot. GoClever.pl)

Tablety, choć dużo się o nich pisze i mówi w Internecie i innych mediach, dla statystycznego Polaka wciąż jeszcze są gadżetem egzotycznym – liczba 170-200 tys. sprzedanych urządzeń ma być osiągnięta dopiero pod koniec bieżącego roku. Może się jednak okazać, że te prognozy są zbyt ostrożne – na rynek tabletów postanowiła wkroczyć Biedronka.

Sieć dyskontów spożywczych wydaje się ostatnim miejscem, w którym można szukać nowoczesnej elektroniki. Okazuje się jednak, że już niedługo obok pietruszki i ogórków konserwowych znajdziemy w Biedronce również tablet.

Novatech nFinity – nowy ultrabook za 2000 zł? To możliwe!

Zapowiadany model to Goclever Tab A73. Urządzenie oferuje 7-calowy ekran pojemnościowy o rozdzielczości 800 × 480 pikseli, procesor o taktowaniu1 GHz, 512 MB RAM-u i 4 GB wbudowanej pamięci, którą można rozszerzyć za pomocą kart microSD.

Fragment materiałów reklamowych dyskontu (Fot. Android-Polska.pl)

Fragment materiałów reklamowych dyskontu (Fot. Android-Polska.pl)

Goclever Tab A73 pracuje pod kontrolą Androida Gingerbread 2.3.4, ma kamerę 0,3 mpix, akcelerometr, port miniHDMI i baterię 3200 mAh. Parametry tabletu, którego szczegółową recenzję możecie znaleźć na tej stronie, nie są wprawdzie szczególnie zachwycające, ale sprzęt gwałtownie zyskuje na atrakcyjności, gdy zerknie się na cenę – Biedronka ma zamiar sprzedawać ten gadżet od 5 kwietnia za 369 złotych.

Balony z turbinami zamiast farm wiatrowych? ATW udowadnia, że to ma sens!

Niebawem może okazać się, że dla rozwoju rynku tabletów w Polsce większe znaczenie od efektownych kampanii marketingowych znanych i cenionych producentów może mieć promocja zorganizowana przez dyskont spożywczy.

Regulamin komentowania

0 comments

Komentarze archiwalne