Jak się okazuje, mieszkańcy wysp brytyjskich, w tym i nasi rodacy, łączą przyjemne z pożytecznym. Krwawe strzelanki, czy czasożerne MMORPG'i nie są tak popularne, jak Brain Training. Gra ostatnimi czasy pobiła rekord, który tylko świadczy o zapotrzebowaniu na produkcje edukacyjne. BT w wersji na NDS'a zadomowił się na liście Top of UK Charts. Od ponad 80 tygodni Dr. Kawashima’s Brain Training nie schodzi z pierwszej dziesiątki najchętniej kupowanych gier!
Jak się okazuje, mieszkańcy wysp brytyjskich, w tym i nasi rodacy, łączą przyjemne z pożytecznym. Krwawe strzelanki, czy czasożerne MMORPG'i nie są tak popularne, jak Brain Training. Gra ostatnimi czasy pobiła rekord, który tylko świadczy o zapotrzebowaniu na produkcje edukacyjne. BT w wersji na NDS'a zadomowił się na liście Top of UK Charts. Od ponad 80 tygodni Dr. Kawashima’s Brain Training nie schodzi z pierwszej dziesiątki najchętniej kupowanych gier!
W tym tygodniu produkcja znalazła się na ósmym miejscu. Oto jak prezentuje się pełna lista:
- *Mario Kart Wii – Nintendo *
- *Wii Fit – Nintendo *
- *Beijing 2008 – Sega *
- *Mario & Sonic At The Olympic Games – Sega *
- *Wii Play – Nintendo *
- *Carnival: Funfair Games – Take Two *
- *Big Beach Sports – THQ *
- *Dr. Kawashima’s Brain Training – Nintendo *
- *Wall-E – THQ *
- Guitar Hero III: Legends Of Rock – Activision Blizzard
Jak widać Brytyjczycy uwielbiają produkty* Nintendo*. Wystarczy spojrzeć na podium - Mario Kart Wii i Wii Fit zajmują czołowe miejsca.* Sega* również nie ma powodu do wstydu. Po analizie widać, że mieszkańcy* Wielkiej Brytanii *chętnie sięgają po produkcje innowacyjne *(Wii Fit i Guitar Hero III) *oraz te, które zaspokoją istny głód na edukację.
Źródło: Videogaming247