MySpace okres najbardziej dynamicznego napływu nowych użytkowników ma już za sobą, teraz osoby te konsekwentnie odwiedzają serwis korzystając z jego możliwości. Mashable donosi, że MySpace zawarł porozumienia poparte stosownymi umowami z trzema największymi wytwórniami - Universal Music Group, Warner Music, Sony BMG w rezultacie otwierając drogę do uruchomienia nowego serwisu muzycznego. W ten sposób uruchomiono MySpace Music.
Co ów serwis ma do zaoferowania swojej społeczności? Między innymi możliwość dokonanie zakupów - muzyki bez zabezpieczeń typu DRM (iTunes, który zrezygnował z tego rozwiązania stał się największym dystrybutorem muzyki), gadżetów na komórki (dzwonki), czy bilety na imprezy muzyczne. Ale to nie wszystko - zainteresowani użytkownicy mogą obejrzeć np. ekskluzywne, premierowe nagrania video z różnych koncertów.
Właściwie to nie pozostaje nic innego niż zapytać - dlaczego MySpace zdecydował się na to tak późno.