Allegro najmocniejszą polską marką

Allegro najmocniejszą polską marką

Allegro najmocniejszą polską marką
K Falernowa
12.12.2008 11:00

Z internetowymi aukcjami wystartowali w grudniu 1999r., rok później zespół firmy liczył zaledwie 8 osób i nadal daleko mu było do sukcesu. Obecnie Allegro to ponad 300 pracowników, ok. 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie - i zwycięstwo w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii handel i usługi.

I olbrzymia rozpoznawalność wśród konsumentów, bo bardziej znana od Allegro okazała się tylko... Biedronka.

Z internetowymi aukcjami wystartowali w grudniu 1999r., rok później zespół firmy liczył zaledwie 8 osób i nadal daleko mu było do sukcesu. Obecnie Allegro to ponad 300 pracowników, ok. 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie - i zwycięstwo w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii handel i usługi.

I olbrzymia rozpoznawalność wśród konsumentów, bo bardziej znana od Allegro okazała się tylko... Biedronka.

O wartości marki Allegro przekonaliśmy się na przełomie roku, gdy firma Tradus, która kontroluje serwis, została przejęta za niemal miliard funtów przez grupę medialną z RPA - czytamy w Rzeczpospolitej. Ale siła Allegro to także w dużym stopniu ciągły rozwój i jego plany na najbliższą przyszłość. Podobne platformy aukcyjne będące własnością tej samej grupy kapitałowej działają już m.in. na Węgrzech, Ukrainie, w Rosji i Czechach. Od przyszłego roku Allegro zamierza również rozpocząć działalność jako mobilny operator telefonii komórkowej.

W zasadzie ciężko się z rankingiem nie zgodzić. Po pierwsze, w Polsce z serwisów aukcyjnych jest Allegro, długo długo długo nic, a potem nieśmiało zaglądający na nasz rynek eBay. Po drugie, nawet w tradycyjnych sklepach czy komisach często sprzedawcy sugerują się cenami z Allegro, które daje jednak dość szeroki przekrój dostępnych na rynku ofert. I po trzecie, jeśli czegoś szukamy i nie mamy określonego pomysłu skąd to wziąć - sprawdzamy na Allegro...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)