Ledwie wczoraj pisałem o ikonach amerykańskiego horroru sparodiowanych w polskiej komedii, a dzisiaj mam kolejną ciekawostkę związaną z takimi postaciami jak Freddy Krueger i Jason Voorhees. Mianowicie Burger King postanowił poinformować, że ich restauracje otwarte są niemal przez całą noc (dokładnie do 4 rano). A czym lepiej to zareklamować, jak nie postaciami z koszmarów sennych, które nie pozwalają nam spać spokojnie?
Ledwie wczoraj pisałem o ikonach amerykańskiego horroru sparodiowanych w polskiej komedii, a dzisiaj mam kolejną ciekawostkę związaną z takimi postaciami jak Freddy Krueger i Jason Voorhees. Mianowicie Burger King postanowił poinformować, że ich restauracje otwarte są niemal przez całą noc (dokładnie do 4 rano). A czym lepiej to zareklamować, jak nie postaciami z koszmarów sennych, które nie pozwalają nam spać spokojnie?
Za reklamę odpowiedzialna jest agencja Tonic z Dubaju. Zdjęcia autorstwa Fracuza Bena Daucheza powstały w RPA i Dubaju. Wykorzystane postacie to Chucky z Laleczki Chucky, Jason Voorhees z Piątku trzynastego, Freddy Krueger z Koszmaru z ulicy Wiązów i Ghostface z Krzyku.
Kapitalny pomysł, świetnie wykonane zdjęcia i poczucie humoru - to się nazywa dobra reklama. Zastanawiam się, czy u nas byłoby możliwe stworzenie takich billboardów. Może niekoniecznie z ikonami amerykańskiego horroru, ale pytanie, czy mamy jakąś polską alternatywę? Diabeł Piszczałka? Kto jeszcze?
Foto: coloribus
Źródło: /Film