WTF dnia: najbardziej obrzydliwa kampania antynikotynowa, jaką widzieliście

WTF dnia: najbardziej obrzydliwa kampania antynikotynowa, jaką widzieliście

Piękna kobieta, która pali? Niekoniecznie...
Piękna kobieta, która pali? Niekoniecznie...
Marta Wawrzyn
11.07.2013 15:00

Ci, którzy papierosów nie znoszą, mówią, że palacze mają ohydny oddech. Palacze jednak wydają się tego nie rozumieć. Na szczęście jest szwedzka reklama społeczna, która im to uzmysławia w bardzo dosłowny sposób.

Ci, którzy papierosów nie znoszą, mówią, że palacze mają ohydny oddech. Palacze jednak wydają się tego nie rozumieć. Na szczęście jest szwedzka reklama społeczna, która im to uzmysławia w bardzo dosłowny sposób.

Non Smoking Generation to organizacja, która stara się wytłumaczyć młodzieży, że palenie nie jest fajne. BuzzFeed zaprezentował nową reklamę antynikotynową tej organizacji - wyjątkowo obrzydliwą i dosłowną, choć jednocześnie na swój sposób metaforyczną i finezyjną.

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2013/07/palenie01375829.jpg)

BuzzFeed przypomina jednak, że Szwedzi nie byli pierwsi. Reklamy (gumy do żucia i miętówek), które widzicie poniżej, pochodzą z RPA i Belgii. Reklama społeczna - to jeszcze od biedy mogę zrozumieć. Ale czy kupilibyście produkt promowany w ten sposób?

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2013/07/palenie02375829.jpg)
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)