Jak można przeczytać w serwisie Media2.pl, bardzo znany nadawca kanału sportowego o nazwie Eurosport uruchomiła w serwisie społecznościowym Facebook aplikacje, która pozwala na odbiór programów związanych z tematyką piłki nożnej.
Jak można przeczytać w serwisie Media2.pl, bardzo znany nadawca kanału sportowego o nazwie Eurosport uruchomiła w serwisie społecznościowym Facebook aplikacje, która pozwala na odbiór programów związanych z tematyką piłki nożnej.
Eurosport jak widać, chce dotrzeć także do użytkowników tego bardzo popularnego serwisu społecznościowego. Jak można się domyślać, aplikacja przygotowana została w kilku najbardziej popularnych językach - angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim oraz włoskim.
- Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej internetowej oferty proponując użytkownikom nowe produkty związane ze sportem - mówi Arnaud Maillard, Dyrektor Internetu w Eurosporcie.
Jak się okazuje, było to bardzo dobre posunięcie ze strony Eurosportu, gdyż francuskiej wersji językowej korzysta aż 78 tys. użytkowników.