15 najdziwniejszych papierów toaletowych

15 najdziwniejszych papierów toaletowych15.10.2010 23:30
Paweł Żmuda

Papier toaletowy zajmuje w naszym życiu ważne i jednocześnie dość wstydliwe miejsce. Kiedy chcemy podkreślić, że coś jest nudne, używamy często pewnej popularnej formuły. Jednak papier toaletowy nie zawsze musi być długi, szary i... do niczego. Popatrzmy na kilka najoryginalniejszych rolek.

Papier Google

Niektórzy uważają, że firma Google zdominowała już wszystko, co tylko można. Cóż, oficjalnych artykułów papierniczych firmy z Mountain View jeszcze nie można kupić, ale już teraz pojawiają się podróbki. Ciekawe, czy kupują je fani Steve'a Jobsa...

Kolorowanka

Długie chwile spędzone w toalecie mogą być nudne. Niektórzy czytają wtedy informacje z etykietek kosmetyków, inni... wpadli na pomysł papieru toaletowego z kolorowanką. Ładny, prawda?

Papier antyterrorystyczny

Amerykanie mają wiele do zarzucenia Osamie bin Ladenowi. Nic dziwnego, że jego wizerunek trafił właśnie na ten artykuł pierwszej potrzeby.

Hello Papier

Sympatyczna japońska kotka Hello Kitty ozdabia swoim pyszczkiem niezliczone gadżety. Ale żeby papier toaletowy?

Papier wojskowy

Kamuflaż to podstawa podczas działań wojenny. Biały lub różowy papier toaletowy mógłby narazić życie niejednego wojaka. Na szczęście, jest na to rada!

Papier matematyczny

Idealne rozwiązanie dla osób, którym nudzi się podczas załatwiania potrzeb fizjologicznych. Wystarczą ołówek lub długopis, a chwile spędzone na klozecie staną się idealną rozrywką dla szarych komórek.

Do czego służą pieniądze?

Wiele osób marzyłoby o tym, żeby dolary na rolce były prawdziwe. Cóż, dla wszystkich, którzy nie grzeszą zasobnym portfelem, pozostaje tylko marna imitacja.

Papier origami

Papier toaletowy z instrukcją układania origami? Pomysł świetny, tylko czy takiej jakości materiał faktycznie nadaje się do budowy figurek?

Papier dla rednecków

Flaga Southern Cross uważana jest dziś za symbol prawdziwych rednecków z południa USA. Zastanawiające jest to, dlaczego wizerunek Rebel Flag pojawił się na papierze toaletowym. Myślicie, że to wina przeciwników "prawdziwych" Amerykanów?

Papier na święta

Ozdoby świąteczne pojawiają się w naszym kraju na długo przed prawdziwymi świętami. Zastanawiające jest to, kto chciałby mieć w swoim domu podobną rolkę papieru. Cóż, może jednak istnieją tacy, którzy wcale nie mają dość ozdób...

Papier dla twardziela

Zwykle kampania reklamowa papieru toaletowego jest nuda. Miękki, puszysty i delikatny. Autor tego konceptu postanowił pokazać coś zdecydowanie innego. Ciekawe, czy znalazłby się kupiec na podobny papier...

Czy papier może świecić?

Według zapewnień producenta ten papier świeci w ciemnościach niczym gadżety dodawane do czasopism dla dzieci. Produkt idealny dla nocnych marków, którzy zapominają o włącznikach światła ;).

Papier policyjny?

Idealna pozycja dla osób lubujących się w kinie akcji. Taśma z napisem "crime scene - do not cross" budzi różne skojarzenia, ale trzeba przyznać, że jest to zadziwiający pomysł.

Papier Johna Wayne'a

Umieszczenie wizerunku słynnego aktora znanego z westernów może mieć dwojakie znaczenie. Producentowi chodziło o wyśmianie stereotypowego kowboja lub... zasugerowanie, że jego produkt nadaje się wyłącznie dla prawdziwych mężczyzn. Niestety, nie wiemy, czy papier był szorstki, czy miękki ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.