20 najbardziej pomysłowych wizytówek

20 najbardziej pomysłowych wizytówek04.07.2011 23:00
Marek Maruszczak

Czasami inwencja autorów wizytówek jest tak duża, że karteczki z nazwiskami i adresami awansują do roli całkiem użytecznego gadżetu. Innym razem liczy się przede wszystkim wygląd. Niektóre z kart wizytowych zebranych w tym zestawieniu to prawdziwa uczta dla oczu.

Salon fryzjerski - MODHair

MODhair, to salon, w którym podczas strzyżenia posłuchamy sobie klasycznego rocka. Wizytówka musiała pasować do klimatu salonu.

Fistaszki

Japońska agencja reklamowa Arigatou wpadła na pomysł umieszczania danych na powierzchni przedmiotów organicznych. Przy pomocy lasera wypalają, więc informacje między innymi na fistaszkach, fasolkach i ziarenkach ryżu.

Centrum jogi - yogaone

Wizualne przedstawienie tego, co można będzie zrobić ze swoim ciałem po sesji jogi, to doskonały pomysł. Nie o każdej wizytówce można powiedzieć, że jest interaktywna.

Osobisty trener - Paul Nielsen

Paul z pewnością zostanie zapamiętany jako trener. Nawet odczytanie wizytówki wymaga odrobiny ćwiczeń.

Mediator rozwodowy - Marieta Badescu

Nie ma lepszego sposoby na małżeńskie życie niż udane pożycie. Marieta zdaje się o tym wiedzieć. Ciekawe, czy poczekalnie przed jej biurem jest równie zachęcająca co wizytówki?

Projektant - Jamie Wieck

Kolejny, ale z pewnością wyjątkowy. Choć organiczna czupryna ma najwidoczniej odnosić się do słowa "Bloomin", to przed zajrzeniem na stronę Jamie, przypuszczałem, że jest ona projektantką zieleni.

Greek

Nie mam pojęcia, czy firma, której wizytówki znajdują się w talerzu zajmuje się usługami gastronomicznymi, czy też projektowaniem naczyń lub architekturą. Jestemjednak przekonany, że gdybym się tego do wiedział, to informacja zostałaby w mojej głowie na dłuższą chwilę.

Strona Mixtape Generation - Koji Sueyoshi

Strony internetowe można promować również na papierze. Szczególnie fajnie wygląda pasek z miejscem na ręczne wpisanie numeru telefonu.

projektant grafiki - Jose Antonio

Taką wizytówkę chciałbym znaleźć czekając w kolejce lub przygotowując się do jazdy autobusem.

Korektorka - Helena Ayres

Przepis na świetną wizytówkę - użyteczny i zabawny gadżet związany z naszym zajęciem.

Grafiki na opakowaniach

Podobno większość konsumentów zwraca równie dużą uwagę na opakowanie jak na sam gadżet. Wizytówka firmy zajmującej się projektowaniem oryginalnych opakowań, powinna być więc równie pomysłowa, co towary, które oferuje.

Dentysta - dr Anita Wehrle Lechmann

W razie zaobserwowania u siebie podobnych objawów, wiadomo będzie do kogo dzwonić.

Projektant - Daniel Ballou

W poszukiwaniu oryginalnego zamiennika wizytówki Daniel Ballou trafił na monety. Całkiem dobry pomysł. Człowiek odruchowo ma ochotę wziąć do ręki choć jedną z nich.

Prezenter radiowy - Chris Fisher

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/07/ChrisFisher1.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/07/ChrisFisher1.jpg)

Chris Fisher, to jeden z najbardziej znanych prezenterów radiowych w Dubaju. Powyższe wizytówki zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o nim. Oryginalność projektu udało się połączyć z elegancją, więc radiowiec powinien być z nich bardzo zadowolony.

Lekarz - dr med. pramod V. Niphadkar

Płuca można ćwiczyć tak samo jak inne części ciała, ale co jeżeli chory jest w takim stanie, ze nie da rady nadmuchać balonika?

CK Koo - stylistka

Wizytówka, którą można przebierać.

The Farm

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/07/owieczka.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/07/owieczka.jpg)

Przykład przerostu formy nad treścią. Choć wizytówka jest bardzo ciekawa, to spodziewałem się, że należy do przedstawiciela firmy odzieżowej. Okazuje się jednak, że takimi kartami zachęca się do odwiedzania gospodarstwa, w którym dzieci mogą sobie pogłaskać np. owieczki.

LEGO

Chyba najfajniejsza wizytówka na świecie, o czym więcej możecie przeczytać w tym wpisie.

Ruchoma wizytówka

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.