Amerykański Box Office: Mroczny Rycerz niezwyciężony!

Amerykański Box Office: Mroczny Rycerz niezwyciężony!21.07.2008 12:00
Mroczny Rycerz / The Dark Knight
Łukasz Mantiuk

Wczoraj pisaliśmy o tym, że Mroczny Rycerz zaczyna bić pierwsze rekordy. Dzisiaj z przyjemnością pragniemy Wam zakomunikować, że film ten pokonał jeden z najważniejszych rekordów ? najlepsze otwarcie wszech czasów. Co prawda nieznacznie, ale jednak! Świetnie również porodziły sobie pozostałe nowości. Oto szczegółowe zostawienie Box Office weekendu 18 ? 20 lipca.

Wczoraj pisaliśmy o tym, że Mroczny Rycerz zaczyna bić pierwsze rekordy. Dzisiaj z przyjemnością pragniemy Wam zakomunikować, że film ten pokonał jeden z najważniejszych rekordów ? najlepsze otwarcie wszech czasów. Co prawda nieznacznie, ale jednak! Świetnie również porodziły sobie pozostałe nowości. Oto szczegółowe zostawienie Box Office weekendu 18 ? 20 lipca.

.

Mroczny rycerz: świeżutki First Look od HBO, Źródło zdjęć: © [źródło](http://niezlekino.pl/2008/07/14/mrocznyrycerzswiezutkifirstlookodhbo/)
Mroczny rycerz: świeżutki First Look od HBO
Źródło zdjęć: © [źródło](http://niezlekino.pl/2008/07/14/mrocznyrycerzswiezutkifirstlookodhbo/)

Kolejne rekordy do pokonania przez Mrocznego Rycerza, to najlepiej zarabiający film roku 2008, oraz ? chociaż to mało prawdopodobne ? ale najlepiej zarabiający film wszechczasów. Od ponad 11 lat tytuł ten posiada Titanic. Czy Batman ?zatopi? Titanica? Wystarczy ?zaledwie? ponad 600, 7 mln \(na rynku amerykańskim lub ponad 1, 8 miliarda\) na całym świecie.

.

  1. Mamma Mia! ? 27, 6 mln $[photo position="inside"]123855[/photo]Doskonale poradził sobie musical z Meryl Streep i Pierce Brosnanem. Pierwszy weekend przyniósł ponad 27 milionów, co jest wynikiem bardzo zbliżonym do ubiegłorocznego, lipcowego musicalu ? Lakier do włosów (27, 4 mln $). Po raz kolejny Amerykanie udowodnili, że lubią musicale ? przy takiej premierze jak Mroczny Rycerz zarobić tyle to mimo wszystko jest wyczyn. W Polsce *Mamma Mia! *zadebiutuje 29 sierpnia.

.

Anty-superbohater. Recenzja filmu Hancock, Źródło zdjęć: © [źródło](http://niezlekino.pl/2008/07/11/antysuperbohaterrecenzjafilmuhancock/)
Anty-superbohater. Recenzja filmu Hancock
Źródło zdjęć: © [źródło](http://niezlekino.pl/2008/07/11/antysuperbohaterrecenzjafilmuhancock/)

Przy takiej liczbie chyba można już zacząć spekulować, czy powstanie Hancock 2? Co prawda krytycy nie byli zachwyceni, jednak tego akurat producenci pod uwagę nie biorą, a szkoda.

.

  1. Podróż do wnętrza Ziemi 3D ? 11, 9 mln $[photo position="inside"]123856[/photo]Dobrze radzi sobie również Podróż do wnętrza Ziemi 3D. W ten weekend zarobiła prawie 12 milionów i ma ich na swoim koncie 43. Wśród filmów w trójwymiarze znajduje się aktualnie na miejscu 7, jednak może się wspiąć na miejsce 6, gdzie w chwili obecnej są Szczęki 3D z sumą 45, 5 mln $. Miejsce piąte należy do koncertu Hannah Montana w wykonaniu Miley Cyrus z wynikiem 65, 2 mln $. Czy Podróż? pokona ten wyniki? Zobaczymy.

.

  1. wraz z 10 milionami z tego tygodnia i ponad 30 z poprzedniego łącznie ma dosyć słabe 56, 4 miliona dolarów. A budżet filmu wyniósł 85 mln $. Czy to już możemy nazwać porażką na miarę Speed Racera z maja br..? Chyba jeszcze nie, jednak nie jest to zadowalający wynik.

W ten weekend premierę miała jeszcze animacja Małpy w kosmosie, która zadebiutowała na miejscu siódmym z wynikiem 7, 3 mln $. Warto też odnotować, że był to najlepszy, trzydniowy weekend wszech czasów. Amerykanie w kinach pozostawili ponad 250 milionów dolarów, co jest wynikiem lepszym, niż rekord weekendu 7 ? 9 lipca 2006, kiedy to premierę miał film Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka - wtedy to łączna suma pieniędzy pozostawionych w kinach nieznacznie przekroczyła 210 mln $.

Za tydzień do kin wejdą dwa filmy. Drugi film o przygodach Agentów Scully i Muldera z Z Archiwum X, oraz Step Brothers, komedia z Willem Farrelem w roli głównej.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.