Co dalej z Naszą-Klasą? Relacja na żywo z konferencji N-K

Co dalej z Naszą-Klasą? Relacja na żywo z konferencji N-K09.03.2010 12:21
Gniewomir Świechowski

Dziś  z 15 minutowym opóźnieniem rozpoczęła się konferencja na której twórcy Naszej-Klasy prezntują wizję dalszego rozwoju serwisu. Relacjonujemy ją na żywo.

Dziś  z 15 minutowym opóźnieniem rozpoczęła się konferencja na której twórcy Naszej-Klasy prezntują wizję dalszego rozwoju serwisu. Relacjonujemy ją na żywo.

12:49Kaznowski: "Śledzik to platforma testowa NK"12:50

Nasza klasa planuje kolejny rebranding. :)

12:52"Nie używamy zapisu Nasza-klasa, lecz NK" - w stosunku do mediów i użytkowników. Domena nk.pl coraz popularniejsza (bardziej niż nasza-klasa.pl). Zmiana głównej domeny na jesieni.12:56Uffff... Dominik Kaznowski zakończył. Teraz dział sprzedaży... NK. ;)12:57Grupa docelowa jest najważniejsza dla marketerów, więc NK chce ułatwić docieranie do konkretnych grup docelowych.12:58W planach: polecanie produktów - user userowi. Case Virena i Skarpetek na Flakerze, tylko w większej skali?13:01targetowanie po wieku, miejscu, szkołach, płci13:02W planach: Social Ads -> konkurencja dla AdWords. Samoobsługa.13:03Rekordowa kampania jednodniowa: 5 mln UU, 500 tys. przekierowań na stronę klienta.13:04API? Tak, ale nie dla wszystkich, lecz dla "zaufanych".13:06NK mówi o "budowaniu ekosystemu" wokoło marki - OK. Ale jeśli API faktycznie będzie dostępne tylko dla wybranych klientów NK, to będzie wykastrowana wersja tego co oferuje FB.13:10Specjalny serwis dla Heyah (w ramach NK)  - ludzie spędzili na nim 233 lata i 44 dni. Szok, niet?13:15Tak, udało mi się potwierdzić. API będzie dostępne tylko dla wybranych. NK chce to zrobić inaczej niż FB.13:16W sumie: NK chce mieć kontrolę nad tym kto i jak się promuje na NK, a nie puścić wszystko na żywioł jak FB. Czyli: chcemy zarabiać na tym że inni się u nas promują, a nie dawać im za darmo platformę z której mogą korzystać za darmo.13:18Dużo akcji na FB = niewielki impact każdej. Mało akcji na NK = duży impact każdej. To komunikuje dział sprzedaży NK.13:20Temat rzeka: FB vs NK. NK twierdzi ( po przetłumaczeniu z Polskiego na nasze... ), że nie boi się FB ale uczy na jego doświadczeniach. O FB dużo się teraz mówi, ale wciąż ma skromny udział w rynku.13:21Dociera do mnie powoli, że my - siedzący w sieci - przeceniamy FB na polskim rynku, ponieważ to że my wolimy FB niż NK, to Kowalski nie zna FB, nie chce znać FB i NK to dla niego synonim Internetu.13:25Kaznowski: "Marketer siedzi na excelem, a nie nad niusami z sieci". Tzn. to o czym się mówi niekoniecznie się sprzedaje.13:29Kaznowski: "Serwisy społecznościowe stają się stroną startową internetu" = kadzenie NK, ale jakby nie patrzeć ma rację.13:30Powoli kończymy pytania i samą konferencję, czas na rozmowy kuluarowe. :)15:00
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.