Do boju! Startup School startuje po raz drugi

Do boju! Startup School startuje po raz drugi19.07.2010 14:07
Gniewomir Świechowski

Istnieje wiele sposobów, aby sfinansować własny serwis internetowy, ale bez znacznie ważniejszego kapitału - w postaci wiedzy, nie będzie z pieniędzy dużego pożytku. Startup School oferuje jedno i drugie. Druga edycja rozpoczęła się 28 czerwca.

Istnieje wiele sposobów, aby sfinansować własny serwis internetowy, ale bez znacznie ważniejszego kapitału - w postaci wiedzy, nie będzie z pieniędzy dużego pożytku. Startup School oferuje jedno i drugie. Druga edycja rozpoczęła się 28 czerwca.

Co to jest?

Startup School to rozpoczety w zeszłym roku przez twórcę Fotka.pl program pomocy młodym przedsiębiorcom, którzy chcą otworzyć własny serwis internetowy. Oferuje lokal, kasę na utrzymanie się w Warszawie i know-how, a gdy trzeba (i ma to uzasadnienie) jest w stanie dokapitalizować projekt. W życiu nie ma jednak nic za darmo, więc obejmuje 50% udziałów w nowo powstającym serwisie.

Dlaczego się opłaca?

Przez ostatni rok widziałem już trzykrotnie prezentacje chłopaków z Startup School na różnych branżowych imprezach, gdzie demonstrowali solidną wiedzę na temat tego jak zrealizować i sprzedać pomysł na serwis w sieci. Wiedzę, której młodzi przedsiębiorcy zaczynajacy przyglodę z inwestowaniem w sieci nie posiadają, bo teoria zawsze klęka przed praktyką.

Jednak wielu komentatorów w sieci wycenia know-how i finansowy wkład Startup School nisko, wychodząc z założenia, że to jedynie sposób, aby wyciągnąć z nich wspaniały pomysł na drugiego Facebooka, czy też innego game-changera. W efekcie, większość tych pomysłów ostatecznie nie wychodzi poza fazę rozmów przy piwie. Idee na serwis  nabierają wartości dopiero podczas realizacji, a chomikowane „na lepsze czasy” okazują się być już nieaktualne, gdy po paru latach wreszcie są własne pieniądze na ich realizację.

Polska mentalność wciąż skłania część młodych przedsiębiorców, do traktowania pomysłu jako skarbu, który trzeba chronić przed innymi, podczas gdy różnej maści fundusze seed, Venture Capitalism i „aniołowie biznesu”, którzy chcieliby w projekt zainwestować, sami mają setki innych pomysłów na potencjalnie zyskowne przedsięwzięcia, a brakuje im tylko ludzi, którzy się zaangażują w taki projekt. Sam pomysł jest nic nie wart bez ekipy która o zrealizuje i pieniędzy które pokryją wydatki.

Morał

Masz pomysł na serwis? Wiesz jak może zarabiać? Nie masz pieniędzy i doświadczenia? Zgłoś się do Startup School i zacznij działać.  Chowane do kieszeni pomysły nie są oprocentowane jak lokata, tylko jak gotówka cały czas cierpią przez inflację.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.