Ekrany LED w biznesie

Ekrany LED w biznesie27.10.2019 13:39
Źródło zdjęć: © Pexels
Materiał partnerski

Ekrany LED są coraz powszechniej stosowane – m.in. w branży reklamowej, handlu, akcjach społecznych czy w biznesie. Można je wykorzystywać zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku i oferują wiele możliwości, których próżno oczekiwać od ekranów tradycyjnych. Pełnią też ważną rolę w biznesie – dla nowoczesnych marek ekrany biznesowe służą też jako innowacyjna wizytówka.

Ekrany profesjonalne Digital Signage

Co kryje się pod pojęciem „Digital Signage”? Jest to zestaw nowoczesnych narzędzi, które pozwalają na elektroniczną prezentację wybranych treści wizualnych – zwykle atrakcyjnych i podanych w kreatywny sposób – na różnych nośnikach i w konkretnych miejscach (zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz). Wyświetlają one wcześniej zaplanowany komunikat w centralnym systemie zarządzania treścią.

Mogą to być ogromne telebimy i niewielkie ekrany, stworze w oparciu o różne technologie – obecnie jedną z najpopularniejszych jest LED. Warto wybierać produkty światowych liderów Digital Signage. Na rynku dostępne są m.in. ekrany biznesowe Samsung, LG, Philips itd. – są to producenci, którzy nieustannie inwestują w rozwój najnowszych technologii. Innowacyjne systemy Digital Signage można integrować z wybranymi systemami zewnętrznymi, co pozwala na niemal nieograniczone możliwości rozbudowy platformy.

Ekrany biznesowe – dopasowane do potrzeb

Ekrany LED zbudowane są z nowoczesnych diod elektroluminescencyjnych i oferują wysoką jakość obrazu oraz pełne, odpowiednio nasycone barwy i wyraźne detale. Są to wyjątkowo skuteczne narzędzia reklamowe i biznesowe, które w dużym stopniu pomagają w osiągnięciu sukcesu.

Z systemów tych chętnie korzystają m.in. sklepy, hotele, SPA, obiekty sportowe, nieruchomości komercyjne, dealerzy samochodowi itd. Zależnie od prowadzonej działalności, można dobrać odpowiednie rozwiązania. Warto skorzystać ze wsparcia opiekuna handlowego danej marki, który poprowadzi przez kolejne etapy zakupu i obsługi wyświetlaczy i dobierze najlepsze ekrany biznesowe, odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom firmy.

Ekrany Digital Signage to nie duże telewizory

Mimo że z pozoru przypominają po prostu duże telewizory, ekrany profesjonalne Digital Signage to nowoczesne urządzenia wielkoformatowe o szerokich możliwościach. Są to m.in. ekrany biznesowe LED, ściany LED itp. Rozwiązania te są coraz powszechniej stosowane, m.in. prezentują ofertę danej marki, sklepu, centrum handlowego, dealera motoryzacyjnego itd.

Ekrany profesjonalne Digital Signage składają się m.in. z monitorów, ale są one tylko jednym z wielu elementów nowoczesnego systemu Digital Signage. Te wielofunkcyjne urządzenia mają stosunkowo skomplikowaną budowę, aby wybrany komunikat pojawiał się w odpowiednim czasie na konkretnych monitorach.

W świecie cyfrowej komunikacji innowacyjne rozwiązania Digital Signage doskonale uzupełniają – a powoli też wypierają – tradycyjne formy przekazu. Wysoka jakość i atrakcyjność obrazu, dynamika, odwzorowanie kolorów i szczegółów, a także umiejętność wzbudzania zainteresowania i skupiania uwagi potencjalnego klienta na dłużej sprawiają, że ich działanie jest wyjątkowo skuteczne, a liczne firmy coraz chętniej w nie inwestują.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.