Ekrany zamiast plakatów? Będzie ich coraz więcej

Ekrany zamiast plakatów? Będzie ich coraz więcej03.10.2020 14:23
Samsung Business TV

Pamiętacie ruchome obrazy w "Harrym Potterze"? Już dziś widzimy ich całą masę w kinach czy galeriach handlowych. Ale lada moment mogą pojawić się w salonach fryzjerskich pubach, a nawet prywatnych placówkach medycznych.

Przynajmniej takie plany ma Samsung, który wprowadził na polski rynek nową kategorię wyświetlaczy – Business TV.

"Rozwiązanie łączy zalety konsumenckich telewizorów i profesjonalnych ekranów (digital signage) do zastosowań biznesowych. To proste w obsłudze rozwiązanie świetnie sprawdzi się m.in. w salonach piękności, salonach fryzjerskich, pubach, kawiarniach czy prywatnych placówkach medycznych" – informuje producent.

Wykorzystanie takiej technologii ma poprawić wizerunek lokali usługowych wszelkiej maści nadać im nowoczesnego sznytu. Zwykły telewizor nie zawsze sprawdzi się w takiej roli. Nie jest dostosowany m.in. do nieprzerwanej, długotrwałej pracy i może to doprowadzić do zwykłego zużycia w szybkim tepmie. W skrócie: nie opłaca się.

Samsung zamierza wykorzystać tę gałąź branży technologicznej i oferuje telewizory Business TV. Takie urządzenia mogą pracować nawet po 16 godzin na dobę, są łatwe w obsłudze (mają zaimplementowany niezły system Tizen, znany z innych telewizorów Samsunga), a zamiast pilota można użyć aplikacji mobilnej (systemy Android i iOS).

Apka ma pomóc nie tylko w najprostszych kwestiach, ale posiada również preinstalowane szablony do wykorzystania lub edytor własnych. Do tego jedna aplikacja obsłuży kilka telewizorów jednocześnie.

Rozmiaro telewizorów zaczynają się od 43 do 75 cali. Design to zgrabny minimalizm, rozdzielczość 4K i możliwość wyświetlania 17 mln kolorów.

Wyświetlacze wyposażone są w tuner TV oraz standardowe gniazda dostępne w telewizorach konsumenckich – HDMI, USB, optyczne, a także w bezprzewodowe łącza WiFi i Bluetooth. Ceny? Od nieco ponad 2 tysięcy do niespełna 6 tysięcy złotych.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.