Fresh Code - kreskowy kod świeżości

Fresh Code - kreskowy kod świeżości19.03.2010 00:20
Katarzyna Kieś

Tyle świeżości w produkcie, ile widać kodu kreskowego - tak w skrócie przedstawia się pomysł, nad którym pracowało aż sześciu projektantów.

Czy Fresh Code stanie się najbardziej "prawdomówną" metką sklepową?

Tyle świeżości w produkcie, ile widać kodu kreskowego - tak w skrócie przedstawia się pomysł, nad którym pracowało aż sześciu projektantów.

Czy Fresh Code stanie się najbardziej "prawdomówną" metką sklepową?

Ileż to razy w sklepie zastanawialiście się, czy warto sięgać po jakąś zieleninę.?Niby na piwerwszy rzut oka warzywo wygląda na jędrne i świeże, ale już drugi rzut okiem może zdradzić nie pierwszą świeżość (a bywa, że nawet i nie drugą...). Jednak nie zawsze owo drugie spojrzenie jest w stanie wyłapać oznaki długiego leżenia w chłodniach.

Fresh Code ma byc rozwiązaniem, dzięki któremu już pierwszy rzut okiem wyjaśni, jak świeży jest produkt. Zerkać należy jednak nie na np. liście sałaty, ale na umieszczony na produkcie kod kreskowy. Jeśli będzie cały, towar jest świeży. Jeśli kod częściowo zniknie, oznaczać to będzie, iż świeżość produktu do klasy pierwszej już się nie kwalifikuje. W przypadku, kiedy zamiast charakterystycznych czarnyvh kreseczej zobaczy się pustą, białą karteczkę, będzie to informacja dla klienta, iż świeżość towaru ulotniła się razem z kodem.

Pomysł jest przedni - szczególnie w przypadku, kiedy należałoby określić świeżość warzyw i owoców. Szkoda tylko, że pomysłodawcy nie poszli o krok dalej i nie opracowali konceptu zabezpieczenia przed nieuczciwym przeklejaniem Fresh Code'ów.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/03/fresh_code2.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/03/fresh_code2.jpg)

Źródło: Yanko Design

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.