Fryzura - zmieniać czy nie zmieniać?

Fryzura - zmieniać czy nie zmieniać?27.03.2009 01:30
Kira Czarczyńska

Każda kobieta ma co jakiś czas ochotę coś w sobie zmienić. Ponieważ dosłownie "w sobie" jest ciężko a efekty mało widoczne, to zwykle kończy się na zmianie wyglądu. Inne ciuchy, inny makijaż, inna fryzura... Zwłaszcza zmiana tej ostatniej ostro poprawia humor. O ile efekt końcowy nam się podoba.

Sęk w tym, że zwykle nie do końca wiadomo, czy nam się spodoba. Dlatego warto może przed wizytą u fryzjera, spróbować sprawdzić "na sucho" w jakich fryzach nam dobrze...

Z pomocą przychodzi dwóch producentów popularnych szamponów, którzy akurat mieli podobny pomysł na promocję swoich produktów.

Każda kobieta ma co jakiś czas ochotę coś w sobie zmienić. Ponieważ dosłownie "w sobie" jest ciężko a efekty mało widoczne, to zwykle kończy się na zmianie wyglądu. Inne ciuchy, inny makijaż, inna fryzura... Zwłaszcza zmiana tej ostatniej ostro poprawia humor. O ile efekt końcowy nam się podoba.

Sęk w tym, że zwykle nie do końca wiadomo, czy nam się spodoba. Dlatego warto może przed wizytą u fryzjera, spróbować sprawdzić "na sucho" w jakich fryzach nam dobrze...

Z pomocą przychodzi dwóch producentów popularnych szamponów, którzy akurat mieli podobny pomysł na promocję swoich produktów.

Zarówno Palmolive jak i Head&Shoulders - bo o nich mowa - udostępnili mianowicie na swoich stronach internetowych tester fryzur - czy też, jak kto woli, fryzjera online. Programiki w wersji online pozwalają na załadowanie swojej fotki, a następnie dopasowywanie do swojej twarzy różnych fryzur i sprawdzanie, w której będziemy dobrze wyglądać.

Palmolive

Na początek trzeba wgrać swoje zdjęcie - optymalnie samej twarzy, zrobione en face - po czym dopasować je do szablonu, który pokazuje program. Im lepiej będzie dopasowane, tym prościej będzie później sprawdzać poszczególne fryzury.

Poszczególne fryzury dostępne są w wariantach dla włosów krótkich, półdługich i długich. Samą fryzurę również można "rozciągać" tak, żeby jak najdokładniej dopasować do wgranego zdjęcia. Na koniec wystarczy wydrukować i zabrać do fryzjera, pokazując O. Takie chcę!...

Head&Shoulders

Adres: Tester H&S

Działa całkiem podobnie, co tester Palmolive - różni się jednak sposobem dopasowywania fotki do szablonów: mają one pozostawione oryginalny kontur twarzy, a tylko jego wnętrze wypełniane jest nasza twarzą. Wygląda na pewno fajniej na wydruku, ale ignoruje nasz naturalny kontur twarzy, nie wiemy więc do końca, jak dane ułożenie włosów prezentowałoby się na naszej głowie.

Fryzury podzielone są nie na krótkie - średnie - długie, ale na takie z lat ?50, ?60, ?70, ?80, ?90 i aktualne. Kilka dodatkowych pochodzi z konkursu na najfajniejszą fryzurę, w którym można jeszcze wziąć udział.

Przyjemnego szukania nowego wyglądu!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.