Gucci otwiera hotel

Gucci otwiera hotel28.06.2010 18:04
Paulina Tyburska

Zastanawiacie się zapewne gdzie znajdzie się ten przybytek, z pewnością luksusu, żeby nie powiedzieć bezguścia (choć oczywiście nie musi tak być). Wybór miejsca nie był chyba zbyt trudny. Oczywiście będzie to Dubaj, w którym już znajduje się hotel otwarty przez konkurencyjną firmę Armani.

Zastanawiacie się zapewne gdzie znajdzie się ten przybytek, z pewnością luksusu, żeby nie powiedzieć bezguścia (choć oczywiście nie musi tak być). Wybór miejsca nie był chyba zbyt trudny. Oczywiście będzie to Dubaj, w którym już znajduje się hotel otwarty przez konkurencyjną firmę Armani.

Lorenz Ziller, dyrektor nowego przedsięwzięcia mówi, że w przeciągu 15 lat, firma Gucci planuje stworzyć 40 hoteli. Przede wszystkim w Chinach,Afryce, Rosji i Brazylii. We wszystkich hotelach mają znajdować się meble projektu właścicielki firmy, produkowane przez firmę Formitalia.

Kryzys finansowy na świecie opóźnił budowę, ale ostateczne otwarcie ma nastąpić najpóźniej z końcem tego roku. Hotel będzie posiadał 80 apartamentów oraz dwa specjalne pokoje królewskie, w wielu krajach zwane prezydenckimi. Na dachu będzie największa hotelowa restauracja.

Ponadto, goście hotelowi będą mieć możliwość nabyć wszystko, co im się podoba w pokoju - od mebli po ręczniki i pościel. Nie ma to jak przenieść hotelowy wystrój do własnego domu...Choć może tylko zazdrość przez mnie przemawia i sama bym kupiła wszystko, co bym mogła? Ciekawa jestem wystroju pokoi. Czekam na zdjęcia z utęsknieniem.

Najciekawszy jest fakt, że hotele otwiera pod swoim nazwiskiem Elisabetta Gucci, córka Paolo Gucci'ego, jednego z bardziej znanych i zaangażowanych potomków założyciela domu modowego, który to dom odcina się całkowicie od tego projektu.Ziller i Gucci twierdzą, że Elisabetta ma pełne prawo do używania własnego nazwiska i sygnowania nim dowolnych produktów. Koncern Gucci złożył jednak sprawę do sądu i zapowiedział walkę o chronienie nazwy marki.

Gucci Hotel in Dubai Draws Gucci Fashion House Lawsuit

Ceny w hotelach Elisabetty Gucci mają być zdecydowanie niższe, od tych, jakich życzą sobie inne, tak luksusowe przybytki. Za noc w dubajskim hotelu będziemy mogli zapłacić już od 408 dolarów, co przy cenach, zaczynających się od 2000 dolarów w hotelu firmy Armani, robi wielką różnicę. Oczywiście i w Gucci hotelu będzie można wyspać się za 6800 dolarów, zastanawiam się czym różni się najtańszy pokój od najdroższego, i czy płacąc taką astronomiczną sumę można żądać szczoteczki do zębów ze złota?

Lorens Ziller, Partner, Elisabetta Gucci Hotels

Zrobienie pięknego i luksusowego hotelu za pomocą pieniędzy, jakimi z pewnością Eisabetta dysponuje, chyba nie jest wyjątkowo trudne. Chciałabym zobaczyć projekt nietypowego, ale ładnego (nie jak śmieciowy hotel w Rzymie) hotelu, który był zbudowany stosunkowo niewielkimi kosztami.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Hotel na kółkach
Artur Starzyk
Motoryzacyjny hotel V8
Krzysztof Cyło
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.