Idol nastolatek będzie inwestował w start-upy?

Idol nastolatek będzie inwestował w start-upy?20.09.2011 12:03
Justin Bieber w jednej z reklam (Fot. YouTube)
Michał Michał Wilmowski

Justin Bieber był swego czasu prawdziwą sensacją Internetu. Teraz być może pomoże innym stać się sensacją. 17-letni celebryta myśli o inwestowaniu w start-upy.

Justin Bieber był swego czasu prawdziwą sensacją Internetu. Teraz być może pomoże innym stać się sensacją. 17-letni celebryta myśli o inwestowaniu w start-upy.

Twórczości Justina Biebera można nie lubić, nie znać, a nawet – to chyba najczęstsza przypadłość – nie lubić, mimo że się nie zna. Jedno trzeba w każdym razie przyznać: ten dzieciak zaistniał dzięki Twitterowi i YouTube'owi, a potem parę razy udowodnił, że naprawdę wie, o co chodzi w Internecie.

Jego wideo "Baby" było najczęściej oglądanym klipem w zeszłym roku. Jego profil, którt ostatnio tajemniczo zniknął (oczywiście nie na długo), należy do najczęściej odwiedzanych na YouTubie. Na Twitterze Bieber ma prawdziwą armię fanów: 12,6 mln.

Teraz 17-latek będzie inwestował w interesujące biznesy internetowe. Mgliście to zapowiedział podczas konferencji TechCruncha menedżer artysty Scooter Braun, którego zdaniem takie osoby jak Bieber czy Lady GaGa mają duży potencjał biznesowy.

Faktycznie. Bieber nieraz potwierdził, że przyciąga tłumy. Kiedy w lipcu wrzucił jedno zdjęcie na Instagram, w ciągu godziny zaczęło go śledzić 1700 osób. W zasadzie każdy nowy serwis można rozkręcić, ogłaszając, że korzysta z niego ulubiony piosenkarz nastolatek.

Źródło zbliżone do biznesowych doradców Biebera potwierdza w rozmowie z Mashable'em, że ten wpływ nie pozostał niezauważony przez firmy, z którymi prowadzono rozmowy. Reprezentanci młodego celebryty rozmawiali już przynajmniej z jednym start-upem o inwestowaniu.

Inne źródło mówi, że ludzie Biebera są po rozmowach z serwisem o nazwie Thre.ad. Jego przedstawiciele co prawda zaprzeczają, ale to akurat oczywiste, skoro to nie jest oficjalna wiadomość.

Business Insider z kolei zauważył na początku miesiąca, że Bieber pojawił się w jednym filmiku z gwiazdorem NBA Steve'em Nashem i inwestorem o nazwisku Mike Duda, który jest partnerem Nasha w firmie Venture Capital.

O ile ma prawo Was nie obchodzić osoba wokalisty Justina Biebera, o tyle inwestor Justin Bieber byłby już zjawiskiem ciekawym. Skoro jego nazwiskiem można sprzedać nowy zapach dla mężczyzn, powinno się też udać z nowym biznesem internetowym. W tym drugim przypadku może to być nawet prostsze: wystarczy, że celebryta założy sobie w takim serwisie konto.

O tym, że inwestowanie w branżę IT ma sens, przekonał się już Ashton Kutcher, jedna z największych gwiazd Twittera. W start-upy inwestuje też Lady GaGa. Aż dziw, że wszyscy celebryci jeszcze nie zarabiają w ten sposób.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.