Ile kosztują dobrej jakości koszulki z własnym nadrukiem? Sprawdzamy!

Ile kosztują dobrej jakości koszulki z własnym nadrukiem? Sprawdzamy!06.04.2021 13:10
Źródło zdjęć: © Pexels
Maciej Gruszczyński
Megakoszulki

Koszulki z własnym nadrukiem są coraz łatwiej dostępne. Dlatego też na ich zakup decyduje się coraz więcej osób. To świetna propozycja dla każdego, kto chce mieć w szafie coś oryginalnego, a także doskonały pomysł na prezent na różne okazje. Czy spersonalizowana odzież jest droga? Sprawdzamy, ile kosztują koszulki z własnym nadrukiem, nie zapominając o jakości!

Koszulki z własnym nadrukiem – jakość ma znaczenie

Obecnie przygotowanie koszulki z własnym nadrukiem jest łatwiejsze niż kiedykolwiek – można ją zamówić w internecie lub nawet wykonać samodzielnie w domu przy pomocy specjalnego papieru do naprasowanek i zwykłej, domowej drukarki. Nie każdy produkt tego typu będzie jednak tak samo estetyczny czy trwały. Jeśli chcesz, aby T-shirt był ważnym elementem Twojej garderoby lub zależy Ci na porządnym prezencie dla kogoś innego, warto zwracać uwagę na jakość produktu, a nie jedynie na przystępną cenę.

Po czym poznać dobry produkt?

Zamawiając koszulki z własnym nadrukiem, powinno się w pierwszej kolejności zwracać uwagę na parametry samej odzieży. T-shirt może być wykonany z różnych tkanin, choć najczęściej jest to bawełna (najlepiej 100%). Istotna jest jej gramatura – wyższa oznacza większą grubość i trwałość tkaniny. Ważne jest również wykończenie szwów.

– Jeśli zamawiasz własny nadruk na koszulkę przez internet, niemożliwe jest obejrzenie materiału czy wykończenia – mówi przedstawiciel firmy Megakoszulki oferującej koszulki z własnym nadrukiem. Dlatego producent powinien poinformować o wszystkich parametrach stosowanej odzieży. Jeśli tego nie robi, prawdopodobnie nie warto mu zaufać – dodaje. Ponadto bardzo istotna jest metoda nanoszenia nadruku – to od niej zależy jego trwałość.

Koszulki z własnym nadrukiem – cena

Ile kosztują wysokiej jakości koszulki z własnym nadrukiem? Cena zależy od wielu czynników – m.in. od rodzaju zadrukowywanej odzieży. Najtańsze będą standardowe T-shirty – można je kupić już za ok. 50 zł. Nieco więcej będzie zaś kosztować np. koszulka sportowa z własnym nadrukiem, ponieważ jest ona wykonana ze specjalnego, funkcyjnego materiału. Z kolei koszulki z własnym nadrukiem dla dzieci bywają nieco tańsze ze względu na małe rozmiary. Ponadto wiele zależy od tego, jak duży i skomplikowany ma być własny nadruk na koszulkę. Jeśli oprócz przedniej grafiki zechcesz dodać również taką umieszczoną na plecach, cena na pewno wzrośnie.

Koszulki z własnym nadrukiem – cena modeli fullprint

Jeszcze inną historię stanowią bardzo modne w ostatnim czasie koszulki z własnym nadrukiem fullprint. Są one wykonywane techniką, która pozwala na pokrycie grafiką całej tkaniny. Dzięki temu są niezwykle efektowne, ale też droższe w produkcji. Ze względu na to, że wymagają zastosowania specjalnych maszyn i technik oraz większych ilości farb, mogą kosztować nawet powyżej 100 zł. Rezultat często jest jednak tego wart!

Koszulki z własnym nadrukiem i zdjęciem już od jednej sztuki!

Jeszcze całkiem niedawno koszulki z własnym nadrukiem i zdjęciem produkowano głównie dla firm czy instytucji, które zamawiały co najmniej kilkadziesiąt sztuk produktu. Dzisiaj jednak technologia zadruku odzieży jest coraz łatwiejsza w zastosowaniu, co pozwala na wykonywanie pojedynczych sztuk T-shirtów z indywidualnymi projektami. Jeśli jednak jesteś zainteresowany zakupem większej ilości, najczęściej możesz liczyć na znacznie atrakcyjniejszą cenę jednostkową. To świetna informacja dla tych, którzy zamawiają koszulki z własnym nadrukiem np. dla drużyny sportowej czy innej grupy.

Megakoszulki
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.