Inteligentny zegarek zbyt drogi? Ditto stawia na prostotę i niską cenę

Inteligentny zegarek zbyt drogi? Ditto stawia na prostotę i niską cenę18.11.2014 13:52
Adam Bednarek

Smart-watch jest fajny, ale pewnie nie każdy potrzebuje wszystkich jego funkcji. Odstrasza też cena. Twórcy Ditto postanowili to wykorzystać i stworzyli gadżet, który posiada jedną, prostą, ale przydatną opcję inteligentnego zegarka.

Po co stworzono inteligentne zegarki? Między innymi po to, żeby nie sięgać non stop po smartfona i nie sprawdzać, czy ktoś napisał do nas na Facebooku, Twitterze czy mailu. Ten luksus, jakim są powiadomienia, słono kosztuje, bo smart-watche nie należą do najtańszych gadżetów na rynku.

Ditto zamiast inteligentnego zegarka

Ditto może “zgarnąć” tych, którzy chcieliby być na bieżąco z informacjami z portali społecznościowych, ale nie chcą całego inteligentnego zegarka z jego niepotrzebnymi im funkcjami. Albo po prostu nie chcą tyle płacić za gadżet.

Ditto na Kickstarterze kosztuje tylko 29 dolarów. Co dostajemy w zamian? Niewielki gadżecik, który przypiąć można do koszulki, paska od spodni czy stanika, albo po prostu wsadzić go do kieszeni. Łączy się ze smartfonem za pomocą połączenia Bluetooth i wibruje, gdy coś ważnego zdarzy się w mediach społecznościowych.

Źródło zdjęć: © Gadżet można nosić na pasku tani zastępca smartwatcha?
Źródło zdjęć: © Gadżet można nosić na pasku tani zastępca smartwatcha?

Nie ma żadnych wodotrysków, bajerów, specjalnych możliwości, nie licząc dodatkowych wibracji, gdy telefon będzie poza zasięgiem Ditto - to znak, że go zostawiliśmy. Przydatna rzecz dla zapominalskich.

Prostota rządzi

Ale poza tym - nic wyjątkowego. I ze względu na tę prostotę Ditto zapowiada się całkiem ciekawie. Niewielkie, proste urządzenie będące uzupełnieniem smartfona.

Ditto jest niewielkie i nie rzuca się w oczy. To nie jest gadżet dla lubiących zwracać na siebie uwagę
Ditto jest niewielkie i nie rzuca się w oczy. To nie jest gadżet dla lubiących zwracać na siebie uwagę

W końcu nie brakuje ludzi, dla których najważniejsza prostota i nieskomplikowana obsługa. Ditto może tym przyciągnąć do siebie klientów.

Podoba mi się, że kiedy jedni idą w stronę niesamowitych i niespotykanych funkcji, drudzy skupiają się na mniejszych elementach, stawiając nacisk na wygodę i prostotę. Jest wybór, a to najważniejsze.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.