Jak świetnie zarobić na przydrożnych drzewach?

Jak świetnie zarobić na przydrożnych drzewach?09.07.2009 19:04
autumn_
Katarzyna Kieś

Uwaga samorządowcy!

Na przydrożnych i miejskich drzewach da się nieźle zarobić. Na ŻYWYCH  drzewach - nie piszę tu o DREWNIE, które można pozyskać ze ściętego okazu.  Wystarczy tylko odrobina chęci, a pieniądze same popłyną do miejskiej lub gminnej kasy. Przeczytajcie o genialnie prostym i tanim rozwiązaniu, które pozwoli wykorzystać, a jednocześnie ocalić przydrożne drzewa i zasilić gotówką lokalne kasy.

Uwaga samorządowcy!

Na przydrożnych i miejskich drzewach da się nieźle zarobić. Na ŻYWYCH  drzewach - nie piszę tu o DREWNIE, które można pozyskać ze ściętego okazu.  Wystarczy tylko odrobina chęci, a pieniądze same popłyną do miejskiej lub gminnej kasy. Przeczytajcie o genialnie prostym i tanim rozwiązaniu, które pozwoli wykorzystać, a jednocześnie ocalić przydrożne drzewa i zasilić gotówką lokalne kasy.

Poniżej fragment artykułu z wewnętrznej gazetki Fundacji Edukacji Ekologicznej i Zrównoważonego Rozwoju Zielonych RP:

3000 000 PLN DLA BUDŻETU MIASTA Z PRZYDROŻNYCH DRZEW

W dniu 22 czerwca prezydenci Polskich miast otrzymali e-mailem

nietypową propozycję od prywatnej osoby. Zaproponowała ona

zorganizowanie jedynej w swoim rodzaju kampanii reklamowej polegającej

na zagospodarowaniu  przydrożnych i miejskich drzew za pomocą płatnych

reklam. Mówi Arkadiusz Brzeski pomysłodawca projektu :

  • Bezradnie patrzyłem jak bezmyślnie wycinane są drzewa w wielu miastach

i postanowiłem wymyślić kampanię która nie tylko uratuje żyjące drzewa,

ale jeszcze pozwoli miastu zarobić. Pierwszą osobą która poparła mój

projekt była p. wójt mojej gminy -Jeżów k/Brzezin. W chwili obecnej

coraz więcej miast wyraża zainteresowanie taką formą zagospodarowania

drzew.

Skończy się obklejanie drzew śmieciami - i to ma sens !!

Projekt kampanii przewiduje wynajem miesięczny części drzewa na

zainstalowanie na nim reklamy bez szkody dla samego drzewa za …….. 50

zł miesięcznie. Większe firmy już obstawiają co ciekawsze drzewa i

czekają z  niecierpliwością na decyzje prezydentów. Sądzimy że ta forma

jest chyba najbardziej ekologiczną i ekonomiczną  formą reklamy.*

Pomysł jest tani w realizacji i z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych stron (personifikując tutaj przydrożne drzewa, rzecz jasna). Jedyne, co trzeba zrobić, to wyznaczyć w każdej gminie osoby odpowiedzialne za realizację przedsięwzięcia, wycenić wartość każdego z żywych nośników reklamy (czyli skalkulować "oglądalność")  i dopilnować, by umieszczenie reklamy nie zaszkodziło żywej strukturze.

Ciekawa jestem, w których miejscach Polski już działa akcja zagospodarowania przydrożnych drzew z zyskiem dla lokalnej kasy. Jeśli wiecie, piszcie - może uda się w ten sposób utworzyć mapę miejsc najbardziej przyjaznych ekologicznej reklamie i przydrożnym drzewom jednocześnie?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.