Jaki telewizor 3D – przewodnik zakupowy (cz.1): LG i Panasonic

Jaki telewizor 3D – przewodnik zakupowy (cz.1): LG i Panasonic30.05.2010 12:00
LG LX9500
Blomedia poleca

Wpis gościnny z bloga Multi-blog.pl.

Jeszcze w styczniu telewizory 3D wydawały się odległą fantazją.  Zapowiadane ( w większości) jako elektroniczny przebój drugiej połowy 2010 roku były z utęsknieniem oczekiwane przez fanów nowości. Wiele jednak wskazuje na to, że w ciągu najbliższych tygodni niedosyt może zmienić się w przesyt. Pięciu czołowy producentów wprowadzi bowiem na rynek aż 37 modeli 3D TV. Jak się w tym połapać?

Wpis gościnny z bloga Multi-blog.pl.

Jeszcze w styczniu telewizory 3D wydawały się odległą fantazją.  Zapowiadane ( w większości) jako elektroniczny przebój drugiej połowy 2010 roku były z utęsknieniem oczekiwane przez fanów nowości. Wiele jednak wskazuje na to, że w ciągu najbliższych tygodni niedosyt może zmienić się w przesyt. Pięciu czołowy producentów wprowadzi bowiem na rynek aż 37 modeli 3D TV. Jak się w tym połapać?

Zacznijmy od LG. Koreańczycy zapowiedzieli na ten rok 3 modele 3D TV. Ich flagowy produkt to supercienki – 23 milimetry! - LX9500 (na zdjęciu) wyposażony w technologię 400 Hz i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Będzie on sprzedawany w rozmiarach 47 i 55 cali. W następnej kolejności LG wprowadzi na rynek modele LEX8 i LEX9, ale jak dotąd niewiele wiadomo o ich parametrach.

Więcej można dowiedzieć się od Panasonica, który w technologii 3D TV mocno postawił na plazmy. Oferuje ich aż pięć, w rozmiarach od 50 cali (TC-P50VT20) do 65 cali (TC-P65VT25). Cena najmniejszego z tych modeli to ok. 7500 zł.

Panasonic mocno wierzy, że aby nakłonić klientów do kupna telewizora 3D, trzeba najpierw zrobić dobre demo. To z tego powodu już od jesieni po Europie podróżowało obwoźne kino 3D ze 102-calową plazmą (zobacz nasz reportaż). Na targach CES Panasonic pojechał po bandzie, pokazując 152-calową plazmę 3D, która szybko stała się symbolem nowej technologii.

  • W następnym odcinku: Jaki telewizor 3D – przewodnik zakupowy (cz.2): Samsung, Sony i Toshiba

Źródło: Multi-Blog

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.