Jean-Claude Van Damme pracuje dla DreamWorks

Jean-Claude Van Damme pracuje dla DreamWorks26.05.2010 12:19
Michał Nowak

Muszę przyznać, że nadchodzący sequel Kung-Fu Pandy ma niezłą reklamę, mimo że właściwa kampania reklamowa jeszcze się nie rozpoczęła. Najpierw były wieści o tym, że Charlie Kaufman dokończył scenariusz sequela, a teraz mamy ciekawostki obsadowe. Do ekipy Kung Fu Panda: The Kaboom of Doom dołączyli m.in. JCVD i Gary Oldman. Jest też nowa data premiery!

Muszę przyznać, że nadchodzący sequel Kung-Fu Pandy ma niezłą reklamę, mimo że właściwa kampania reklamowa jeszcze się nie rozpoczęła. Najpierw były wieści o tym, że Charlie Kaufman dokończył scenariusz sequela, a teraz mamy ciekawostki obsadowe. Do ekipy Kung Fu Panda: The Kaboom of Doom dołączyli m.in. JCVD i Gary Oldman. Jest też nowa data premiery!

Van Damme może wreszcie przypomni sobie jak to jest pracować w profesjonalnym studio. W ogóle, chyba nie było jeszcze filmu w całej jego karierze, w którym figurowałby obok tylu znanych nazwisk. Mięśniak z Belgii podłoży głos pod postać Master Croca (krokodyl), który - jak wnioskuję - będzie jednym z czarnych charakterów.

Natomiast Gary Oldman użyczy głosu Lordowi Shen (paw), co ewidentnie wskazuje na pewne konotacje z siłami zła. W sequelu pojawi się także Michelle Yeoh (Wyznania gejszy, Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka) w roli tajemniczej kozy, a także Victor Garber (Obywatel Milk) jako nosorożec.

Aktorzy dołączą do obsady znanej z pierwszej części: Jacka Blacka, Angeliny Jolie, Jackiego Chana, Lucy Liu, Dustina Hoffmana i Setha Rogena. Drugą część *Kung Fu Pandy *zdecydowanie warto będzie zobaczyć bez polskiego dubbingu.

Zmieniła się również data premiery. Początkowo film miał wejść do kin 3. czerwca 2011, ale przesunięto premierę na 27. maja 2011 - tydzień po wejściu Piratów z Karaibów 4.

Osobiście, swego czasu poczułem się rozczarowany pierwszą* Kung Fu Pandą*. Pamiętam, że czekałem na ten film, mając nadzieję na błyskotliwy pastisz klasycznych filmów kung fu, jak te z wytwórni Braci Shaw. Chyba za dużo oczekiwałem, bo animacja okazała się zwyczajną rozrywką dla dzieci i dorosłych, bardziej ze wskazaniem na dzieciaki. Może "dwójka" coś zmieni.

Pierwsza Kung Fu Panda była olbrzymim sukcesem DreamWorks, na całym świecie zarobiła ponad 631 milionów dolarów.

Źródło: Coming Soon

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.