Kobiety żądają mobilnego shoppingu. Mężczyźni – chowajcie swoje karty kredytowe!

Kobiety żądają mobilnego shoppingu. Mężczyźni – chowajcie swoje karty kredytowe!06.05.2010 19:37
Joanna Szczepaniak

Napalona na zakupy kobieta jest bezwzględna, a technika tylko jej sprzyja. Damska część populacji chce kupować przez telefon, dostawać mobilnie zniżki i płacić za wszystko wirtualnie. Najlepiej kartą kredytową swojego mężczyzny ;). Co wy na to?

Napalona na zakupy kobieta jest bezwzględna, a technika tylko jej sprzyja. Damska część populacji chce kupować przez telefon, dostawać mobilnie zniżki i płacić za wszystko wirtualnie. Najlepiej kartą kredytową swojego mężczyzny ;). Co wy na to?

Firma miBuys przebadała 1600 kobiet korzystających z telefonów komórkowych. Z badania wynika, że zdecydowana większość „testowanych” kobiet żąda zakupów przez telefon i więcej promocji serwowanych przez mobilny marketing. Cały raport można pobrać ze strony miBuys.com.

Kobiety kochają być mobilne

  • 94% miłośniczek telefonów potwierdziło, że używa go nawet wtedy, gdy jest w domu i ma pod ręką więcej mobilnych urządzeń, takich jak laptop czy komputer stacjonarny
  • 70% kupuje rzeczy pod wpływem impulsu
  • 85% kobiet wykorzystuje mobilny internet prawie codziennie
  • 84% popiera reklamę mobilną
  • 67% kobiet jest zainteresowana otrzymywaniem zniżek w formie mobilnej
  • 93% ankieterek to łowczyni okazji
  • 93% wykazuje zainteresowanie rozwojem nowych technologii
  • 93% czuje się zagubiona bez telefonu komórkowego
  • 16% nie zna jeszcze reklamy mobilnej

Ponadto priorytetem w zakresie wydatków są ciuchy, kosmetyki i restauracje. Co ciekawe, jeśli kobiety dokonują zakupów pod wpływem impulsu, są to często zakupy zupełnie niepotrzebne, jednak ten fakt wydaje się być dla nich mało istotny.

Mark Bamber, dyrektor generalny miBuys powiedział: "To badanie jest wyraźnym sygnałem dla reklamodawców, że kobiety są już mobilnie zaangażowane i chętne do odkrywania nowych usług mobilnych. Ankieta tylko upewniła nas, że telefony komórkowe i urządzenia odgrywają znaczącą rolę w kontakcie marka-klient. Jednak nadal wielu firmom wydaje się, że kobiety dopiero poznają zalety usług telefonii komórkowej, tymczasem one już je bardzo dobrze znają, a teraz chcą otrzymać dostęp do różnych usług poprzez telefon ".

Kobiety nie dość, że w błyskawicznym tempie poznały zalety korzystania z mobilnych funkcji telefonu komórkowego, to żądają coraz więcej usług przeznaczonych specjalnie na ich potrzeby. Co więcej, z własnych obserwacji można dowieść, że płacenie za szybkie internetowe zakupy kartą kredytową swojego mężczyzny dla wielu kobiet wydaję się czymś normalnym, a często wręcz warunkiem związku ;). Coś za coś? : ).

Źródło: mibuys.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.