W cieniu sukcesu Google+ w 2011 roku miało miejsce jeszcze jedno ważne wydarzenie. Tumblr z niewielkiej platformy wyrósł na serwis generujący więcej odsłon niż Wikipedia. Jak wygląda miejsce, gdzie 72-osobowy zespół zarządza platformą miniblogową obsługującą 600 milionów odwiedzin dziennie?
Nowojorska siedziba Tumblra - cz. 1.
W cieniu sukcesu Google+ w 2011 roku miało miejsce jeszcze jedno ważne wydarzenie. Tumblr z niewielkiej platformy wyrósł na serwis generujący więcej odsłon niż Wikipedia. Jak wygląda miejsce, gdzie 72-osobowy zespół zarządza platformą miniblogową obsługującą 600 milionów odwiedzin dziennie?
Budynek, w którym mieści się siedziba Tumblra.
Kwatera główna serwisu zajmuje dwa piętra. Większość zespołu pracuje na górnym.
Wchodzących wita niewielka biblioteka, a stałe miejsce ma tu również niewidoczny na zdjęciu szpic miniaturowy – Tommy, który jest maskotką Tumblra.
Z jednego miejsca można zobaczyć większą część biura. Open space w wydaniu Tumblra wydaje się całkiem przyjemnym miejscem.
Andrew Greene pracuje od roku na stanowisku Product Engineer. Zajmuje się filtrami antyspamowymi.
Miejsce pracy firmowych designerów.
Jeden z grafików, 26-letni Zack Sulton.
Firmowy kubek Tumblra.
Justin zajmuje się aplikacją Tumblra dla iPada.
Nowojorska siedziba Tumblra - cz. 2.
Nietypową ozdobę biurka Justina stanowi sprzęt z zupełnie innej epoki.
Zebranie zespołu w kuchni.
Jason Walton zarządza firmowymi systemami IT. Wcześniej odpowiadał za infrastrukturę informatyczną w nowojorskim Muzeum Guggenheima. Twierdzi, że biuro Tumblra jest znacznie bardziej sprzyjającym skupieniu miejscem – jest ciszej i spokojniej.
Centralną część biura zajmuje kuchnia. Na lodówce motywujące listy od fanów serwisu.
Koncentrat mrożonej kawy.
Nowojorska siedziba Tumblra - cz. 3.
Typowe przekąski dla pracowników – jak w niemal każdej cywilizowanej firmie ;)
Dodatki do kawy.
Dystrybutor napojów energetyzujących.
Większa część biura korzysta z ogrzewania podłogowego.
Tumblrbot na drzwiach łazienki.
Tumblrbot na drzwiach łazienki.
Annie Warner, odpowiadająca za kontakty z artystami. Od sierpnia 2010 roku namawia twórców i instytucje związane ze sztuką do korzystania z Tumblra.
Christopher Price dołączył do Tumblra w 2007 roku, tydzień po uruchomieniu serwisu.
Nowojorska siedziba Tumblra - cz. 4.
Co wspólnego ma Darth Vader z dinozaurami?
Rachel Fershleiser podczas piątego dnia pracy. Wcześniej pracowała jako wolontariuszka w słynnym Housing Works Bookstore Cafe. W nowym miejscu pracy zajmuje się kontaktami z autorami i wydawcami.
Drzwi do dużej, starej windy.
„Dzieła sztuki” nadesłane przez użytkowników Tumblra.
Danielle Strle. Z tyłu David Karp, założyciel Tumblra.
Mała sala konferencyjna.
11-letni szpic miniaturowy Tommy został przygarnięty przez zespół Tumblra i stał się firmową maskotką.
Dolne piętro siedziby Tumblra to przede wszystkim miejsca przeznaczone na wypoczynek i spotkania.
Zastanawia mnie, w jaki sposób udało się pogodzić nieskazitelną (tak to przynajmniej wygląda) biel pomieszczenia z oponami rowerów.
Nowojorska siedziba Tumblra - cz. 5.
Część dolnego piętra biura.
Pracownicy często schodzą na dolne piętro z jedzeniem, aby porozmawiać przy wspólnym posiłku.
Odrobina ruchu nie zaszkodzi.
Jedna z małych sal, w których można spotkać się i spokojnie omówić ważne kwestie. W biurze znalazło się miejsce dla kilku takich pomieszczeń.
Branżowe nagrody dla Tumblra.
Podczas wizyty fotografa w większości przeznaczonych do tego pomieszczeń odbywały się różne spotkania.
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.
Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.
Kto będzie administratorem Twoich danych?
Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.
O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.
Komu możemy przekazać dane?
Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?
Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.