LG 3D 42-72 cali jeszcze w pierwszym kwartale roku

LG 3D 42-72 cali jeszcze w pierwszym kwartale roku25.01.2010 13:00
Szymon Adamus

LG zapowiada w oficjalnej informacji prasowej, że jeszcze w pierwszym kwartale tego roku wprowadzi do sprzedaży panele trójwymiarowe o przekątnych ekranu od 42 do 72 cali. Producent dodaje, że mają to być panele w przystępnej cenie... cokolwiek to znaczy.

LG zapowiada w oficjalnej informacji prasowej, że jeszcze w pierwszym kwartale tego roku wprowadzi do sprzedaży panele trójwymiarowe o przekątnych ekranu od 42 do 72 cali. Producent dodaje, że mają to być panele w przystępnej cenie... cokolwiek to znaczy.

*Pierwsze telewizory 3D LG wprowadziło na rynek koreański już w sierpniu 2009 roku *- czytamy w informacji. Planowana globalna sprzedaż 400 000 telewizorów w roku 2010 i kolejnych 3,4 mln sztuk w roku 2011 ma zapewnić firmie pozycję lidera producentów zestawów kin domowych w 3D.

Konkretów dotyczących cen i możliwości póki co nie ma. LG zwraca tylko naszą uwagę faktem, że ma być pierwszym producentem w kraju, który zaoferuje telewizory 3D. Urządzenia koreańskiego producenta mają też wpasowywać się w nowy trend tego producenta czyli jak najdalej idącą eliminację ram. Na targach IFA 2009 widzieliśmy zapowiedź wizji firmy w postaci serii Borderless.

Panele te nie zostały jeszcze całkowicie pozbawione ram widocznych z przodu ekranu, ale LG chce je zmniejszać o kilkadziesiąt milimetrów co pół roku. Panele 3D mają mieć: bardzo wąską ramkę otaczającą ekran. Co to dokładnie oznacza dowiemy się za kilka miesięcy.

LG prowadzi prace zarówno nad „aktywnymi” telewizorami 3D, które wymagają zastosowania okularów z aktywną migawką do oglądania treści w trzech wymiarach oraz modeli „pasywnych”, wyposażonych w filtr ekranowy.

W celu zapewnienia optymalnej jakości obrazów trójwymiarowych, LG dodatkowo prowadzi testy technologii korekcji, umożliwiającej automatyczną kontrolę jasności nakładających się elementów. Firma opracowała zestaw układów obsługujący różne typy sygnałów 3D - pisze producent.

Widać, że LG ma chrapkę na szybkie opanowanie rynku 3D. Myślicie, że firma ma na to realne szanse?

Źródło: LG

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.