Manufaktura Game Session: będzie biednie - plan atrakcji

Manufaktura Game Session: będzie biednie - plan atrakcji10.11.2010 18:33
Czy powróci nasza ulubiona Wii-bokserka?
Mateusz Gajewski

Wczoraj obiecaliśmy Wam dokładny rozkład jazdy jesiennego Manufaktura Game Session. Spełniamy obietnicę – oto lista wydarzeń najciekawszych z punktu widzenia GRRRaczy.

Wczoraj obiecaliśmy Wam dokładny rozkład jazdy jesiennego Manufaktura Game Session. Spełniamy obietnicę – oto lista wydarzeń najciekawszych z punktu widzenia GRRRaczy.

Impreza rozpocznie się w piątek (i chcielibyśmy, aby potrwała nieprzerwanie do niedzieli!). Ten dzień będzie praktycznie w całości poświęcony firmie CD Projekt i jej grom (główny nacisk został położony na promocję Split/Second i Arcania: Gothic 4).

Oczywiście wspomnianych tytułów nie musimy opisywać. Każdy, kto zaliczył Pure, powinien też wziąć się za Split/Second. Samą grę można wyrwać za dość przystępną cenę -  już od dłuższego czasu znajduje się na rynku (stąd też moje pytanie, po co w ogóle ją promować?). To by było na tyle z ciekawych rzeczy. Co z piątkiem? Będzie biednie. Niestety.

Drugi dzień pokazów ma należeć do Ubisoftu, który pokaże wiele tytułów, w tym (uwaga, tutaj cytat z informacji prasowej!) „najnowszy, stworzony przez Techland, Call of Juarez: Więzy Krwi”. C’mon! Call of Juarez jest najnowszą grą Ubisoftu?! Dawać tu Assassin’s Creed: Brotherhood, a nie stare, odgrzane kotlety! Żal.pl pełną gębą, prawda?

W ostatnim dniu Manufaktura Game Session ma pozwolić graczom sprawdzić konsolę Wii (szkoda, że zabraknie najnowszej konkurencji konsoli Nintendo, a więc Kinecta i PS Move). Przygotowano także kącik dla najmłodszych (Aidem Media), w którym dzieci będą mogły grać w kolorowe i przemoc-free tytuły.

Największym (i chyba jedynym) plusem całej imprezy jest kącik retro przygotowany przez Studenckie Centrum Informatyczne Politechniki Łódzkiej. Znajdziemy w nim gadżety związane z komputerami i grami minionej epoki. Wielkie dyskietki, magnetofony Commodore i joysticki – czad!

Widać jednak wyraźnie, że jest to impreza promocyjna, mająca raczej przyciągnąć do galerii handlowej potencjalnych klientów niż prawdziwych miłośników gier. Wypada się jednak pokazać – w końcu to jedyna tego typu inicjatywa w regionie łódzkim.

PS Oddajcie nam Poznań Game Arena!!!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.