Najpopularniejsze reklamy na YouTube 2010 roku [TOP 11 plus wideo]

Najpopularniejsze reklamy na YouTube 2010 roku [TOP 11 plus wideo]25.12.2010 11:46
Reklama (Fot. Flickr/PinkMoose/Lic. CC by)
Przemysław Muszyński

Gdy w telewizji pojawia się reklama widz zwykle przełącza kanał. Pomysłowe czy zabawne spoty cieszą się jednak w Internecie dużą popularnością. Które zdobyły najwięcej miłośników w 2010 r.?

Google Chrome Speed Tests

Czyli seria klipów utrzymanych w klimacie przypominającym program Discovery pod tytułem "Pogromcy Mitów". Reklama udowadnia, że przeglądarka Chrome jest szybsza od różnych, kuriozalnych produktów np. ziemniaka.

Jest to też jeden z najlepszych virali zeszłego roku. Klip obejrzało ponad 4,1 miliona osób.

Star Wars Cantina

Tym razem klip jest reklamą Adidasa. Przerobiono na nią słynną scenę w kantynie z pierwszych (według obecnej nomenklatury: czwartych) "Gwiezdnych Wojen". Spot obejrzało 4,7 miliona osób.

Piggy - GEICO Commercial

GEICO to firma zajmująca się sprzedażą ubezpieczeń samochodowych. Morał reklamy jest dość oczywisty. "Z nami dostarczysz bezpiecznie do domu wszystko, nawet wkurzającą świnkę". Reklamę widziało 6,2 miliona osób.

Doritos

Reklama chipsów. Trzeba przyznać, że mały ma wartości, których potrafi bronić. Film obejrzało 6,5 miliona osób.

E*trade

Doświadczenie zawodowe zdobywa się już od najmłodszych lat. Choć bywają momenty, w których jest to niewielką przesadą. Film widziało ponad 6,5 miliona osób.

Toyota - Swagger Wagon

Toyota wpadła na pomysł, żeby inspirując się rapem w stylu "Gangsta's Paradise" stworzyć reklamę samochodów rodzinnych. Efekt: 7,6 miliona odtworzeń.

Roger Federer i Gillette

Słynny trik ze strąceniem jabłka z głowy w wykonaniu gwiazdy tenisa. Niestety wyglądający trochę na fake. Mimo to reklama jest świetna. Nie dziwi fakt, że przyciąga widzów. 7,7 miliona wyświetleń.

NSFW. A hunter shoots a bear!

Film pseudointeraktywny. Szkoda trochę, że nie postarano się o większą liczbę zakończeń. Niemniej jednak to bardzo ciekawy przykład tego, jak można sprytnie wykorzystać serwis internetowy do reklamy. Efekt: 13,1 miliona wyświetleń.

DC SHOES: Ken Block's Gymkhana THREE, Part 2; Ultimate Playground; l'Autodrome, France

Ten film to nie tylko reklama. To także popis umiejętności kierowcy. Nagranie wyświetlono 19 milionów razy.

Nike Write The Future - World Cup 2010 Commercial

Tej reklamy zabrakło w polskiej edycji rankingu. Google usunął ją, bo oficjalna wersja spotu nie jest dostępna w Polsce. Można jednak znaleźć alternatywne kopie na YouTube. 21,1 miliona odsłon.

Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like

Klip (właściwie to seria klipów, choć ten akurat jest najpopularniejszy) został zrealizowany z fantazją. Co więcej skierowano go do grupy odbiorców, którzy często bardziej przykładają uwagę do zapachu, niż sami mężczyźni. Efekt: 25 milionów wyświetleń.

Źródło: Wyborcza.biz

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.