Najciekawsze reklamy komórkowe TOP 10

Najciekawsze reklamy komórkowe TOP 1021.06.2010 14:45
Paweł Żmuda

Reklama ma przede wszystkim zapadać w pamięć, dlatego twórcy stawiają często na szokujący przekaz, bez względu na jego sens. Trzeba pamięć, że odbiorcy niektórych usług to ludzie młodzi i bystrzy. Oto zestawienie spotów reklamowych, których twórcy postawili na zaciekawienie i rozbawienie użytkowników. A jednak da się zachować poziom!

Funny Commercial - Wife Called Motorolla

Komórkę należy nosić zawsze przy sobie. Jeśli ktoś miał co do tego jakiekolwiek wątpliwości, pewnie został przekonany przez Motorolę.

Zwierzęta latają taniej

Dziecko zamknięte w luku bagażowym to dość kontrowersyjna forma promocji najnowszej oferty operatora. Kontrowersyjna i trafna zarazem.

Banned iPhone 4 Promo

Prezentowana wyżej reklama nie jest oczywiście prawdziwą reklamówką nowego iPhone'a, jednak jest idealną parodią urządzenia, jego nowych funkcji oraz samego koncernu Apple.

Tak Tak Hot

Roznegliżowane kobiety potrafią sprzedać wszystko. Od kosiarki do trawy po... ofertę na kartę. Dobrze, że wiedzą to również specjaliści z Polski ;).

Orange-Airball-60

Kreatywna reklama operatora z piłką i Afryką w tle. Trzeba przyznać, że podobna forma jest dużo lepsza, niż zwykłe "jesteśmy lepsi od konkurencji".

Funny Mobile Phone Network Advert

Krótka kąpiel w basenie to sama przyjemność - pod warunkiem, że nasi przyjaciele nie zechcą się nieco zabawić : )

Funny mobile commercial

Ciekawy sposób promowania wysokiej jakości rozmów. Zastanawia tylko to, czy reklama skierowana była do kobiet, czy do mężczyzn :).

Turb...

Superbohater w reklamie operatora kojarzy nam się zwykle ze słynnym Turbodymomenem. Okazuje się jednak, że pomysł sprawdza się również w innych krajach.

"Facebook Update- Cousin in Town" - Latest Virgin Mobile Ad featuring Ranbir Kapoor

Wielu z nas nie wyobraża sobie już życia bez Facebooka. Jak wykorzystać siłę sieci społecznościowych tak, by nabiła nam nieco darmowych minut?

Orange Advert with Snoop Doggy Dogg

Wykorzystanie wizerunku jednego z najpopularniejszych raperów na świecie jest dobrym pomysłem. Jak widać, złym pomysłem jest wpływ na jego twórczość : ).

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.