Niezapomniane biusty z gier wideo

Niezapomniane biusty z gier wideo29.11.2013 05:58
Ivy Valentine (Soulcalibur)

Jaki jest idealny strój do walki na miecze? Jeśli życiową mądrość czerpiemy z gier wideo, nie będziemy mieć wątpliwości: najlepszym strojem jest w takim przypadku skromne (albo – z innego punktu widzenia – nieskromne) bikini. Na pohybel fizyce, biologii i zdrowemu rozsądkowi – oto, jak wyglądają biusty bohaterek gier wideo!

Mortal Kombat Sonya Blade Story (2011)

Sonya towarzyszy nam od 1992 roku, gdy objawiła się w pierwszej części kultowej bijatyki. Oficer amerykańskich sił specjalnych, a następnie funkcjonariusz jednej z rządowych agencji od ponad 20 lat ściga inną znaną z pierwszej odsłony MK postać – Kano.

Anne (Trespasser)

Jeden z ciekawszych wskaźników życia w grach wideo
Jeden z ciekawszych wskaźników życia w grach wideo

Trespasser nie odniósł wielkiego sukcesu, ale był prawdopodobnie pierwszym FPS-em, w którym można było zobaczyć inne części ciała niż tylko trzymającą oręż dłoń. Wystarczyło po prostu opuścić głowę. Autorom gry należą się brawa za pomysłowość – tatuaż na lewej piersi był przy okazji wskaźnikiem zdrowia bohaterki.

Mass Effect | Miranda Lawson (Yvonne Strahovski) Tribute

Inżynieria genetyczna ma wielką przyszłość, o czym przekonuje nas m.in. Miranda Lawson, której twarzy użyczyła australijska aktorka o polskich korzeniach, Yvonne Strahovski.

Dead or Alive 5 Ultimate Trailer (E3 2013)

Niewiele jest gier, które traktowałyby temat piersi z tak wielką powagą. Twórcy serii DOA nie poszli na łatwiznę – opracowali specjalny model ruchów piersi walczących zawodniczek, reprezentowanych w tym miejscu przez ikoniczną Kasumi. Jak stwierdził Yohei Shimbori z zespołu tworzącego DOA 5:

Otrzymaliśmy informacje od naszych oddziałów zza oceanu, żeby stonować trochę seksualność w grze. Jednocześnie dostawaliśmy sygnały od ludzi, którzy w nią grali, mówiące, że "Chcemy większych piersi. Zróbcie takie postaci". (…) Gdy masz solidny system walki, to nie ma nic złego w posiadaniu pięknych bohaterek.

Trish (Devil May Cry)

Występująca w trzech z czterech części serii Trish potwierdza stereotypową opinię o zmienności kobiet, dając się poznać w czwartej części gry jako Gloria.

BloodRayne - Butterfly

Co wyjdzie ze skrzyżowania wampira z człowiekiem? Odpowiedzią na to pytanie jest urodzona na początku XX wieku dhampirzyca Rayne, którą mieliśmy okazję podziwiać nie tylko w grach, ale też ich kinowych ekranizacjach.

Anna Spośród Cieni (Planescape: Torment)

Anna Spośród Cieni
Anna Spośród Cieni

Nordom: Mam pytanie. Czy masz jakieś przeznaczenie? Cel?

Morte: Czy Anna wciąż nosi ubranie?

Nordom: Potwierdzam.

Morte: Więc odpowiedź brzmi: tak.

Dialog z gry Planescape Torment dobrze podsumowuje tę postać. A Anna Spośród Cieni udowadnia przy okazji, że ogon może przydać się nie tylko do utrzymywania równowagi, ale też do drapania po plecach.

Triss Merigold (Wiedźmin)

Triss Merigold
Triss Merigold

Nie dość, że zawróciła w głowie Geraltowi, to jeszcze znalazła się na okładce polskiej edycji "Playboya". Całkiem nieźle jak na postać z gry.

SCV : Isabella "Ivy" Valentine (バレンタイン - アイヴィ) [ALL MOVES & COMBOS!]

Na ile popularność dalekowschodnich bijatyk jest zasługą wyglądu postaci wojowniczek? Biust Ivy Valentine, znany z serii Soulcalibur to ciekawy przykład schlebiania gustom graczy – w tym wypadku w myśl zasady: im więcej, tym lepiej.

The Evolution of Lara Croft : (1996 - 2013)

Przez niemal dekadę gigantyczny biust był znakiem rozpoznawczym Lary – twórcy nawet nie próbowali silić się na realizm, fundując graczom widok rozsadzających obcisłą koszulkę, pokaźnych piersi. Był to efekt przypadku – podczas tworzenia postaci pierwszej Lary grafik ustawił wartość odpowiedzialną za rozmiar biustu na 150% i choć było to błędem, to wszystkim spodobało się na tyle, że postanowiono go nie korygować.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.