Odpowiedz na pytanie w sześć dni lub giń

Odpowiedz na pytanie w sześć dni lub giń08.12.2008 20:00
Ireneusz Podsobiński

Ktoś z Was odważył się obejrzeć Węże w samolocie? Tytuł brzmi jak rasowe kino klasy B, więc nie dziwię się, jeśli niektórych odstraszył. Film jest jednak tak głupi, że aż śmieszny i autentycznie można się na nim dobrze bawić. Reżyser tego dziełka, David R. Ellis, chce teraz spróbować swoich sił w thrillerze o tytule Six Days Till Midnight. Będzie on opowiadał o bogatym biznesmenie, który spotyka na swojej drodze tajemniczego nieznajomego. Ten zadaje mu pytanie, na które musi odpowiedzieć w ciągu sześciu dni. Sęk w tym, że każdego dnia ginie jedna bliska osoba biznesmena, zaś jego zgon nastąpi dnia szóstego.

Ktoś z Was odważył się obejrzeć Węże w samolocie? Tytuł brzmi jak rasowe kino klasy B, więc nie dziwię się, jeśli niektórych odstraszył. Film jest jednak tak głupi, że aż śmieszny i autentycznie można się na nim dobrze bawić. Reżyser tego dziełka, David R. Ellis, chce teraz spróbować swoich sił w thrillerze o tytule Six Days Till Midnight. Będzie on opowiadał o bogatym biznesmenie, który spotyka na swojej drodze tajemniczego nieznajomego. Ten zadaje mu pytanie, na które musi odpowiedzieć w ciągu sześciu dni. Sęk w tym, że każdego dnia ginie jedna bliska osoba biznesmena, zaś jego zgon nastąpi dnia szóstego.

David R. Ellis jest świadom, że jego poprzednie pozycje nie były wysokich lotów. "Robiłem drogie filmy klasy B, lecz teraz otrzymałem skrypt, który jest najlepszym scenariuszem z jakim miałem do czynienia - thriller z niesamowitym zwrotem akcji." Wiadomo jak to jest z twistami - bywają te dobre, ale i te koszmarnie złe, próbujące zrobić z widza głupka. Mimo że filmografia Ellisa nie należy do imponujących (Komórka, Oszukać przeznaczenie 2), nie jest to reżyser pokroju Uwe Bolla i jego wątpliwej jakości produkcje potrafią mimo wszystko rozbawić.

Six Days Till Midnight ma mieć budżet 25 milionów $. Scenariusz napisał debiutant Mark Bacci. Koncept intryguje, reżyser wywołuje uśmiech na twarzy, (s)hit murowany.

Foto: New Line Cinema

Źródło: Firstshowing

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.