Oficjalna przeciętność kontra fanowski czad - możliwości Kinecta

Oficjalna przeciętność kontra fanowski czad - możliwości Kinecta19.05.2011 08:40
Szymon Adamus

Oto kolejny przykład tego, że oddanie Kinecta w ręce fanów programowania było znakomitym pomysłem. To właśnie hobbystyczne przeróbki sprzętu Microsoftu są najciekawsze. Nieoficjalnie Kinect odczytuje język migowy. Oficjalnie pozwoli na pogranie w Hole in the Wall. I kto ma lepsze pomysły na wykorzystanie sensora Microsoftu?

Oto kolejny przykład tego, że oddanie Kinecta w ręce fanów programowania było znakomitym pomysłem. To właśnie hobbystyczne przeróbki sprzętu Microsoftu są najciekawsze. Nieoficjalnie Kinect odczytuje język migowy. Oficjalnie pozwoli na pogranie w Hole in the Wall. I kto ma lepsze pomysły na wykorzystanie sensora Microsoftu?

Wiem, że producenci gier muszą zarabiać kasę, ale póki co nie widziałem żadnej produkcji, która rzuciłaby mnie na kolana pod względem kreatywnego użycia rozpoznawania ruchu. A przecież możliwości są o wiele większe niż stworzenie cyfrowej wersji teleturnieju Hole in the Wall.

Hole In The Wall polska edycja [polish edition]

Gra pojawiła się już na liście niemieckiej organizacji przyznającej kategorie wiekowe, więc jest w drodze. Kiedy dokładnie się pojawi, nie wiadomo, ale na pewno będzie to hicior większy niż Modern Warfare ;)

Z drugiej strony barykady mamy majsterkowiczów, którzy za pomocą Kinecta są w stanie odczytać język migowy.

Kinect + Neural Network = Gesture Recognition

Twórcy tej przeróbki wykorzystują otwarte biblioteki openNI i NITE do śledzenia dłoni, łokci i ramion. Następnie posługują się biblioteką FANN (Fast Artificial Neural Network) wykorzystywaną w systemie rozpoznawania. Póki co system jest w stanie rozpoznać zwroty odpowiadające za "cześć" i "przepraszam".

Musimy nagrać więcej ruchów, by nauczyć system rozpoznawania innych słów/gestów - piszą twórcy.

Wraz z nadejściem Kinecta Microsoft zapowiadał rewolucję. I miał sporo racji. Szkoda tylko, że póki co widać ją głównie w nieoficjalnych przeróbkach.

Źródło: Kotakugamesetwatch.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.