Oficjalny list Federacji Konsumentów w sprawie Live... na 11 stronach!

Oficjalny list Federacji Konsumentów w sprawie Live... na 11 stronach!18.03.2010 09:47
Fot. na licencji CC yoppy/Flickr
Szymon Adamus

Jak już wiemy Federacja Konsumentów wspiera akcję walki o polskiego Live'a. Wcześniej osoby odpowiedzialne za WeWantLive zapowiadały, że Federacja wystosuje do Microsoftu oficjalny list w opisywanej przez nas wielokrotnie kwestii braku usługi internetowej Xboxa 360 w Polsce. List powstał i dotarł już do organizatorów Kontrakcji.

"Pisemko" Federacji Konsumentów ma, bagatela, 11 stron! Możecie je ściągnąć bezpośrednio od nas.

Jak już wiemy Federacja Konsumentów wspiera akcję walki o polskiego Live'a. Wcześniej osoby odpowiedzialne za WeWantLive zapowiadały, że Federacja wystosuje do Microsoftu oficjalny list w opisywanej przez nas wielokrotnie kwestii braku usługi internetowej Xboxa 360 w Polsce. List powstał i dotarł już do organizatorów Kontrakcji.

"Pisemko" Federacji Konsumentów ma, bagatela, 11 stron! Możecie je ściągnąć bezpośrednio od nas.

Organizatorzy odnoszą się też do pomysłów internautów na masowe reklamacje konsoli Microsoftu. Zaznaczają wyraźnie, że nie taki jest cel ich akcji i nie zachęcają do podejmowania takich kroków.

[cytat]Od samego początku akcji podkreślaliśmy, że Xbox 360 na naszym rynku jest sprzętem wybrakowanym. Oficjalne stanowisko Federacji Konsumentów jest tego potwierdzeniem. Mimo wszystko Xbox 360 to nadal bardzo dobra konsola z niesamowitym potencjałem – mówi współorganizator akcji Paweł Płocharski. Chciałbym więc wyraźnie zaznaczyć, że nawet w przypadku umożliwienia składania reklamacji nie będziemy do tego nikogo nakłaniać. Celem naszej akcji nie jest bojkot produktu firmy Microsoft. Nasze postulaty pozostają nieustannie niezmienne. Chcemy by usługa Xbox Live została wprowadzona do Polski. W dalszym ciągu nie rozumiemy dyskryminacji naszego rynku przez firmę Microsoft. Oficjalne stanowisko Federacji Konsumentów traktujemy jako konkretny dowód na powagę sytuacji i problemu[/cytat]

  • *Wraz z publikacją swojego oświadczenia, Federacja Konsumentów liczy na oficjalną odpowiedź od firmy Microsoft. Tymczasem akcja WeWantLive finalizuje tworzenie strony w całości poświęconej problemowi Xbox Live.
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.