Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!

Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!02.10.2010 09:16
Szymon Adamus

Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.

Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.

Jak zapewne pamiętacie, angielscy klienci Philipsa słyszący nieprzyjemny pisk muszą jedynie skontaktować się z obsługa klienta, a producent zajmie się problemem. Z nieskrywaną przyjemnością donoszę, że w Polsce ma być dokładnie tak samo. Ze sprawą zgłosiłem się do polskiego oddziału Philipsa i dostałem szybką i konkretną odpowiedź.

[cytat]W odpowiedzi na Pańskie zapytanie, chciałabym zapewnić Pana, że po przeprowadzeniu badań firma Philips zidentyfikowała problem, który może występować w telewizorach LED z serii 9705, pochodzących ze wczesnych partii produkcyjnych.

W telewizorach LED z serii 9705, tak jak we wszystkich innych, znajdują się drgające elementy elektroniczne. Na skutek wibracji tych elementów powstaje dźwięk (brzęczenie), który podczas normalnego użytkowania jest niesłyszalny. Wszystkie telewizory z serii 9705 emitują hałas o akceptowalnym poziomie (około 23 db), jednak stwierdziliśmy, że z powodu niewielkich różnic w rozmieszczeniu poszczególnych elementów elektronicznych nieliczne telewizory mogą emitować hałas o większym natężeniu.

Jeśli konsument jest niezadowolony z poziomu hałasu emitowanego przez telewizor, podejmiemy szybkie działania w celu rozwiązania problemu. Konsumenci mogą kontaktować się z Działem obsługi klienta Philips, który zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętowych całkowicie rozwiązujących problem.

Firma Philips pragnie zapewnić konsumentów, że powyższy problem nie stanowi jakiegokolwiek zagrożenia dla użytkowników.[/cytat]

I takie podejście do klienta lubię!

Z działem obsługi klientów polskiego oddziału Philipsa można skontaktować się w różnoraki sposób:

Mam nadzieję, że wszyscy HDTVmaniacy cieszący się modelem Philips PFL9705 nie mają problemów z piskiem. Jeśli jednak tak, to teraz macie rozwiązanie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.