Plakaty minionego tygodnia [20-26.06]

Plakaty minionego tygodnia [20-26.06]27.06.2011 19:27
Ireneusz Podsobiński

Plakaciki, plakaciska... Tym razem serie do Immortals i Crazy, Stupid, Love (plus facepalm w związku z polskim tytułem), przewidywalny do Cowboys & Aliens (bo raczej nie nazwałbym siebie jasnowidzem), ostrzegawcze do Terra Nova i wiele innych.

| Kowboje i obcy

Dobrze przewidziałem, że z każdym kolejnym plakatem będzie dochodziło więcej postaci. Ciekawe zatem, czy na finalnym posterze pojawi się czwarty bohater filmu - obcy. A co się tyczy obecnego, mam wrażenie, że ktoś tutaj za bardzo popracował nad brodą Harrisona Forda - wygląda teraz jak Jim Carrey w Ja, Irena i ja po operacji plastycznej.

Polska premiera: 26 sierpnia 2011

| Kocha, lubi, szanuje

Co prawda miało być o plakatach, ale jak zobaczyłem polski tytuł filmu Crazy, Stupid, Love, nie mogłem się powstrzymać... kto, do diabła, wymyśla polskie tytuły?! Co za tęga głowa (kultura powstrzymuje mnie przed innymi inwektywami) dostaje pieniądze za te przebłyski inteligencji? Z jakiego powodu rodzimemu dystrybutorowi nie pasuje  skojarzenie z szaleństwem związanym z miłością? Już chyba wiem! To pewnie polityka prorodzinna! Miłość musi prowadzić do prokreacji, więc nie może kojarzyć się z czymś szalonym, odbierającym zdrowe zmysły...

A plakaty? A kogo one teraz jeszcze interesują?

Polska premiera: 2 września 2011

| Terra Nova

Plakaty niczym tablice ostrzegające przed prehistoryczną fauną i florą - świetny pomysł i zabawne wykonanie. A i sam serial po pilotowym odcinku zbiera bardzo dobre recenzje: IMDb 9.3/10.

Premiera na stacji Fox: 26 września 2011

| Love

Kolejna seria plakatów miłosnych:

Footloose - polska premiera: 28 października 2011

Dirty Girl - limitowana amerykańska premiera: 5 sierpnia 2011

Girlfriend - limitowana amerykańska premiera: 15 lipca 2011

| Action

Coś dla fanów mocnych wrażeń:

Pandemia 3D (a jakże...) - polska premiera: 21 października 2011

Abduction - polska premiera: 23 września 2011

| Immortals

Druga seria plakatów z postaciami (pierwszą znajdziecie TUTAJ). Rozumiem, że Mickey Rourke miał wyglądać oryginalnie, ale jakoś nie mogę powstrzymać się od śmiechu na jego widok. Pewnie w filmie prezentuje się lepiej (co poniekąd widać już na zwiastunie), jednakże w formie promocyjnej bym tego plakatu nie wykorzystywał.

Polska premiera: 11 listopada 2011

| To i owo

I co nam tam jeszcze zostało:

Nie bój się ciemności - polska premiera: 26 sierpnia 2011

This Must Be the Place - polska premiera: 25 listopada 2011

Brave - światowa premiera: 22 czerwca 2012

Our Idiot Brother - światowa premiera: 26 sierpnia 2011

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.