Produkty LG w filmach i serialach. Zauważyłeś markę w „Marsjaninie”?

Produkty LG w filmach i serialach. Zauważyłeś markę w „Marsjaninie”?29.01.2016 19:29
Źródło zdjęć: © Materiały promocyjne do filmu "Marsjanin"
LG

Liam Neeson, Ryan Reynolds, a nawet Lady Gaga – to niektóre gwiazdy, które obcowały na ekranie ze sprzętami LG. Mimo tego, że marka występuje w przebojach kinowych i telewizyjnych, jej podejście do product placementu jest... nietypowe.

Od wideoklipów do produkcji fabularnych, od seriali do filmów pełnometrażowych, od science fiction do komedii, od projektów o wielkim budżecie do skromnych i mało znanych. Sprzęty LG mogliśmy zobaczyć na ekranie w produkcji każdego rodzaju – ale gdzie konkretnie?

Marsjanin

Marka pojawiła się w jednym z największych hitów kinowych ubiegłego roku. Podczas gdy Matt Damon uprawiał ziemniaki na Marsie, mąż jednej z astronautek przyrządzał sobie przekąski w mikrofalówce LG.

American Ultra

American Ultra to szalony film, w którym Mark Zuckerberg i bohaterka Zmierzchu są agentami specjalnymi, ale nie zdają sobie z tego sprawy. Na telewizorze jakiej marki widzimy list gończy wysłany za założycielem Facebooka? Oczywiście LG.

Mr. Robot

Nowe telewizory LG pojawiają się też w fenomenalnym serialu Mr. Robot, opowiadającym o hakerze z zaburzeniami psychicznymi.

Non-Stop

Non-Stop z Liamem Neesonem z roku 2014 to jeden z lepszych thrillerów ostatnich lat. Telefon, którego używa główny bohater, jest bardzo charakterystyczny – to LG Versa.

Green Lantern

Smartfon LG Revolution pojawił się w filmie superboahterskim Green Lantern z Ryanem Reynoldsem, ale znacznie ciekawsza od tego występu okazała się reklama do niego nawiązująca.

LG Revolution (Green Lantern) Commercial

Telephone

W teledysku do piosenki Lady Gagi i Beyonce „Telephone” tytułowym telefonem jest… LG Rumor2 VM265.

Chcecie posłuchać?

Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé (Official Music Video)

I Wanna

Nie tylko największe gwiazdy mogą pochwalić się korzystaniem ze sprzętu LG. Telefon tej marki pojawił się na przykład w teledysku do piosenki "I Wanna" grupy All American Rejects, nakręconym w roku 2009.

Całe wideo:

The All-American Rejects - I Wanna

Rodzina Soprano

Telewizory LG miała nawet rodzina Soprano, choć to już historia antyczna – urządzenia pojawiły się w odcinkach z roku 2007.

Dobry product placement to taki, którego nie widać

To oczywiście nie wszystkie występy LG - jedynie te bardziej znane. Mimo tego wciąż możesz zapytać ze zdziwieniem: „LG występowało w TYM filmie? Nie zwróciłem na to uwagi”. I o to właśnie chodzi.

Nachalny produkt placement nie jest ideą, którą LG chciałoby wspierać. Niektóre filmy i seriale wydają się być przerywane reklamą jakiegoś produktu – co jest niezmiernie irytujące dla widzów.

Jeśli sprzęt LG pojawia się na ekranie, nigdy nie robi tego kosztem fabuły. Jego obecność nie służy przede wszystkim promocji marki, a budowaniu wiarygodnego świata poprzez jej uwzględnienie. Dlatego zapewne przegapiłeś pojawienie się LG w powyższych produkcjach, i dlatego nikt przed takim lokowaniem produktu nie protestuje.

Właśnie tak powinno się to robić.

Autor: Michał Puczyński

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.