Rebecca Black powraca. Co słychać u najbardziej znienawidzonej gwiazdy w Sieci?

Rebecca Black powraca. Co słychać u najbardziej znienawidzonej gwiazdy w Sieci?26.11.2012 13:00
Rebecca Black (Fot. YouTube)
Wojtek Wowra

Pamiętacie jeszcze Rebekę Black? O nastoletniej wokalistce zrobiło się głośno w 2011 r., gdy w Sieci pojawiła się jej piosenka "Friday". Black szybko stała się bodaj najmniej lubianą piosenkarką na świecie. Czym zajmuje się teraz?

Pamiętacie jeszcze Rebekę Black? O nastoletniej wokalistce zrobiło się głośno w 2011 r., gdy w Sieci pojawiła się jej piosenka "Friday". Black szybko stała się bodaj najmniej lubianą piosenkarką na świecie. Czym zajmuje się teraz?

Słynne "Friday" zagościło na YouTubie w lutym 2011 r. Jednak dopiero w marcu liczba odwiedzin zaczęła gwałtownie rosnąć. I to wcale nie z powodu walorów artystycznych piosenki.

Rebecca Black stała się bowiem ofiarą wszelkiej maści hejterów i trolli, do których później dołączyli także zwykli, zazwyczaj kulturalni i pozytywnie do wszystkiego nastawieni użytkownicy Internetu.

Rezultat? Dziś "Friday" ma kilkadziesiąt milionów odsłon, a jakieś 80% głosów oddanych na wideo jest na nie. To prawdziwy ewenement - inne, nawet najbardziej kontrowersyjne materiały na YouTubie mają zwykle nie więcej niż 20-30% głosów na nie.

Nawet najnowsze komentarze są złośliwe i w niczym nie ustępują tym z okresu największej nagonki na Black. Przykład:

[cytat]Ałć, moje oczy. Ta piosenka mnie oślepiła. Pozwę Rebekę Black za nagranie utworu, który niszczy ludziom wzrok.[/cytat]

Zalecam więc ostrożność przy oglądaniu:

Rebecca Black - Friday

Co dziś robi Rebecca Black? Udowadnia, że stara jak świat zasada "nieważne, czy mówią o tobie dobrze czy źle, ważne, żeby nazwiska nie przekręcali" jest prawdziwa. Amerykańska gwiazdka właśnie wydała nowy singiel:

Rebecca Black - In Your Words

Utwór nie jest może świetny, ale robi dużo lepsze wrażenie niż "Friday". Jest dojrzalszy, głos jest mniej podrasowany komputerowo, całość sprawia naprawdę niezłe wrażenie.

Komentatorzy na YouTubie są też pozytywnie nastawieni - głosy na nie to raptem ok. 15%, większość internautów zauważa postęp w porównaniu z "Friday" i chwali nową piosenkę.

[solr id="gadzetomania-pl-328920" excerpt="1" image="1" words="20" _url="http://gadzetomania.pl/4405,gwiezdne-wojny-inicjatywa-obrony-strategicznej-i-militaryzacja-kosmosu" _mphoto="sdi2-328920-234x168-91fdec9a8dc5.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4709[/block]

Cała sytuacja pokazuje zresztą, jak różne mogą być reakcje ludzi na kicz. Bo "Friday" było kiczowate na poważnie i zostało znienawidzone. Nikt przy zdrowych zmysłach nie puściłby tej piosenki podczas tradycyjnego YouTube-party.

Nienawiść do kiczu zmienia się jednak w prawdziwe szaleństwo, gdy ten kicz jest porządnie podlany żartem. Dlatego taki "Gangnam Style" ma już 824 mln odsłon, jest najpopularniejszym klipem na YouTubie wszech czasów i niebawem przekroczy granicę miliarda.

PSY - GANGNAM STYLE(강남스타일) M/V

Zresztą gdyby wliczyć wszystkie przeróbki, już dawno ją przekroczył.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.