Relacja z XRAii 2: Interaktywny pacjent w świetnej kondycji!

Relacja z XRAii 2: Interaktywny pacjent w świetnej kondycji!19.02.2009 11:29
Blomedia poleca

Ostatnie prześwietlanie Internetu w Rzeszowie 11.lutego pokazało oblicze branży interaktywnej, dla której słowem na K, o którym wszyscy mówią jest właśnie Kondycja. Skoro jednak zawsze może być lepiej, to swoje recepty na jej dalszy rozwój przedstawili: Jarosław Sobolewski, Dominik Kaznowski, Eryk Orłowski i Dawid Szczepaniak.

Ostatnie prześwietlanie Internetu w Rzeszowie 11.lutego pokazało oblicze branży interaktywnej, dla której słowem na K, o którym wszyscy mówią jest właśnie Kondycja. Skoro jednak zawsze może być lepiej, to swoje recepty na jej dalszy rozwój przedstawili: Jarosław Sobolewski, Dominik Kaznowski, Eryk Orłowski i Dawid Szczepaniak.

Jarosław Sobolewski obok przybliżenia działalności IAB Polska, pokazywał jak rozwój Internetu w Polsce wygląda na tle innych państw. Udowadniał przy tym, że kryzys powinien ominąć agencje interaktywne, również dlatego, że najrzadziej korzystały z ich usług branże dotknięte problemami.

Recepta od IAB Polska

Dla dalszego rozwoju konieczna jest edukacja. Zbliżają się pierwsze wydania handbook'ów – broszur, które wprowadzą marketerów w terminologię i podstawy działań w Internecie (w kontekstach grup roboczych IAB). Są też plany współpracy z wyższymi uczelniami, co ma wprowadzić do branży znacznie więcej osób i zaowocować przyspieszeniem jej rozwoju, także dzięki dopływie kompetentnych kadr do klientów.

Dominik Kaznowski
Dominik Kaznowski

Na wyobraźnię uczestników podziałała równie silnie kolejna prezentacja. Była o serwisie, który ma:

więcej odsłon niż cały Internet... w Czechach!

Kilka podobnie oszałamiających statystyk o aktywności użytkowników pojawiło się w prezentacji Dominika Kaznowskiego o Naszej-Klasie. Pokazał także podejście do marketingu w tym najpopularniejszym polskim serwisie, w tym case-studies i modele współpracy z reklamodawcami.

Recepta od Eryka Orłowskiego z Komitywa.com brzmiała jednoznacznie: użyteczność i wygoda dla użytkownika. Tylko dobrze zaprojektowane serwisy, łatwe w obsłudze mogą utrzymać użytkowników na dłużej.

Końcowa prezentacja dotyczyła nowo powstałej agencji Pride&Glory z punktu widzenia jej współtwórcy – Dawida Szczepaniaka. Obok opowieści o kulturze organizacyjnej znalazło się miejsce na ciekawe case-studies i próbę diagnozy, dlaczego najczęściej podziwiamy zagraniczne, a nie rodzime produkcje. Dodał, że chcą wybić się właśnie kreacją, czym  uspokoił nieco rzeszowską konkurencję (Ideo) mówiąc, że „są firmy, które maj świetne rozwiązania bazodanowe”.

Patronem medialnym drugiej edycji XRAii był blog vBeta.

Kolejny XRAii 25. marca prześwietli kondycję developerów i inwestorów, ponieważ zajmie się nowymi przedsięwzięciami w sieci – start-up'ami.

PRZYDATNE LINKI:

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.