Rodzina sposobem na reklamę [zwiastun]

Rodzina sposobem na reklamę [zwiastun]01.03.2010 10:28
Ireneusz Podsobiński

Reklama jest z nami na każdym kroku. Zapewne większość z Was nienawidzi bloków reklamowych w telewizji, czym prędzej przełączając kanał. Dlatego też promocja różnych przedmiotów musi przybierać coraz agresywniejszą formę na zasadzie "nie chcesz oglądać naszych spotów? my i tak jakoś wciśniemy ci nasz produkt!". Myślicie, że jesteście na tyle świadomi, że nie dacie się zrobić w konia? A gdyby tak wykorzystać najświętszą rzecz w życiu człowieka - rodzinę?

Reklama jest z nami na każdym kroku. Zapewne większość z Was nienawidzi bloków reklamowych w telewizji, czym prędzej przełączając kanał. Dlatego też promocja różnych przedmiotów musi przybierać coraz agresywniejszą formę na zasadzie "nie chcesz oglądać naszych spotów? my i tak jakoś wciśniemy ci nasz produkt!". Myślicie, że jesteście na tyle świadomi, że nie dacie się zrobić w konia? A gdyby tak wykorzystać najświętszą rzecz w życiu człowieka - rodzinę?

Fabuła: Idealna para, Steve i Kate Jones, oraz ich cudowne nastoletnie dzieci Jenn i Mick, są przedmiotem zazdrości sąsiadów z przedmieścia w dzielnicy klasy wyższych sfer. Kate jest dyktatorem mody - piękna, seksowna i ubrana od góry do dołu w markowe ciuchy. Steve jest podziwianym biznesmenem, który ma wszystko: wspaniałą żonę, duży dom i niekończące się zapasy zaawansowanych technicznie zabawek. Jenn i Mick rządzą szkołą, gdyż ucieleśniają wszystko, co jest na czasie - modne ciuchy, szybkie samochody i najnowsze gadżety. Ale gdy sąsiedzi próbują nadążyć za Jonesami, nikt nie jest przygotowany na prawdę, która się kryje za tą nazbyt idealną rodziną.

Ostatnio przeczytałem książkę śp. Michaela Crichtona Następny. Traktuje ona o wszelkiego rodzaju manipulacji genetycznej. Był tam rozdział na temat wykorzystywania do reklamy transgenicznych zwierząt. Wyobraźcie sobie, że nurkujecie w morzu, a tam przepływa koło Was ryba ze świecącym logiem Coca-Coli. Niemożliwe? Nie wiem, nie znam się na tyle na genetyce. Nie zmienia to faktu, że chcąc nie chcąc reklama towarzyszy nam na każdym kroku, agresywnie rzuca się nam w oczy, odciska piętno w naszym mózgu. Czy nasza buntownicza natura każe nam później omijać dane marki? A czy kupując każdą jedną pierdołę (proszek do prania, pastę do zębów) będziesz analizował wszystkie dostępne produkty, czy kupisz na szybko akurat ten, którego nazwę skądś zapamiętałeś? Z reklamy...

The Joneses wyreżyserował debiutant Derrick Borte. W rolach głównych występują David Duchovny, Demi Moore, Amber Heard i Gary Cole. Film miał już premierę na ubiegłorocznym festiwalu w Toronto. Oficjalna kinowa dystrybucja ruszy w USA 16 kwietnia 2010.

Foto: Impawards

Źródło: Trailer Addict

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.