Rok 2009 - ostatnia szansa Sony?

Rok 2009 - ostatnia szansa Sony?01.12.2008 12:05
Szymon Adamus

Opowiem Wam o dwóch rzeczach, które lubię i jednej za którą nie przepadam. Po pierwsze lubię gdy ktoś ma swoje zdanie, a nie bez zastanowienia powtarza sondy i wnioski innych. Po drugie lubię gdy ktoś ma swój indywidualny styl. Po trzecie nie przepadam za hip hopem. Nie wiem jakim cudem, biorąc pod uwagę wspomniane dwie rzeczy które lubię i które są jakby wymagane do tego by być kozakiem nad kozakami w hip hopowym świecie?

Dlatego gdy trafiłem na nowy odcinek HipHopGamerShow (11/30/08) nie mogłem z początku powstrzymać śmiechu. Pod koniec byłem jednak zadowolony z seansu bo kilka tez mi się naprawdę spodobało. Gość mówi z sensem, jest obiektywny i nawet jeśli krytykuje Sony czy Microsoft to krytykę tę popiera argumentami... a do tego od czasu do czasu coś zrymuje.

Film znajdziecie w pełnej wiadomości.

Opowiem Wam o dwóch rzeczach, które lubię i jednej za którą nie przepadam. Po pierwsze lubię gdy ktoś ma swoje zdanie, a nie bez zastanowienia powtarza sondy i wnioski innych. Po drugie lubię gdy ktoś ma swój indywidualny styl. Po trzecie nie przepadam za hip hopem. Nie wiem jakim cudem, biorąc pod uwagę wspomniane dwie rzeczy które lubię i które są jakby wymagane do tego by być kozakiem nad kozakami w hip hopowym świecie?

Dlatego gdy trafiłem na nowy odcinek HipHopGamerShow (11/30/08) nie mogłem z początku powstrzymać śmiechu. Pod koniec byłem jednak zadowolony z seansu bo kilka tez mi się naprawdę spodobało. Gość mówi z sensem, jest obiektywny i nawet jeśli krytykuje Sony czy Microsoft to krytykę tę popiera argumentami... a do tego od czasu do czasu coś zrymuje.

Film znajdziecie w pełnej wiadomości.

I co o tym myślicie?

Zgodzę się gangsterskim kolegą, że aktualnie polityka Microsoftu jest znacznie sprytniejsza niż Sony. Polski rynek nie jest jeszcze na światowym poziomie, a i tak atrakcyjne cenowo Bundle Packi Xboxa 360 widać u nas wszędzie.

Dwójka moich znajomych kupowała dosłownie tydzień temu konsolę. Osobiście przekonywałem ich do PS3 bo na dobrym telewizorze skorzystaliby ze znakomitych możliwości Blu-ray'a. Koniec końców przemówiła jednak cena. Za 1300 zł Sony oferowało jedną dodatkową grę i dysk 60 GB. Za 999 zł Microsoft dorzucał do konsoli taki sam dysk, trzy gry (PGA3, Lego Indiana Jones i Kung Fu Panda) i dodatkowego pada!

Wybór był oczywisty.

Decyzje Sony o nie wprowadzaniu obniżek cen są dziwne o tyle, że po pierwsze za pasem święta, a po drugie Microsoft przoduje ostatnio w ilości udanych tytułów. PS3 miało chwilę (ogromnego) triumfu z Little Big Planet i Resistance 2, ale prawie w tym samym czasie na Xboxie pojawiły się nowe Gearsy, lepiej działający Fallout, nowe, bardziej atrakcyjne wizualnie oprogramowanie i cała masa DLC.

Z drugiej strony argument Hip Hop Gamera o znakomitych grach na PS3 jest nie do odparcia. Problem z dobrymi tytułami na konsoli minął już dawno temu. Maniacy Playstation 3 mają w co grać całymi miesiącami. Osobiście nie podoba mi się tylko bardziej skomplikowana architektura konsoli, a co za tym idzie późniejsze premiery i większe problemy z niektórymi tytułami.

Na koniec warto rzucić okiem na reklamy. Trzeba przyznać, że w Poznaniu billboardy LittleBigPlanet zalały miasto. Mimo to zdaje mi się, że Xboxa widzę więcej (ot chociażby na Poznań Game Arena 2008). Ale to może być tylko złudzenie. Jak to wygląda u Was? Kto, na pierwszy rzut oka, prowadzi w kampanii reklamowej?

Moim zdaniem mimo wszystko te święta Sony już przegrało. Co będzie po nowym roku?

.

Zapraszam do dyskusji, ale BŁAGAM - merytorycznej! Nie zaczynajcie kolejnej nic nie wnoszącej wojny. O wszystkim można rozmawiać na poziomie, za pomocą spokojnie wyłożonych argumentów. Nawet o wojnie producentów konsol.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.