Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy 2009 roku

Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy 2009 roku20.09.2009 15:10
blogging
Mateusz

Ostatnimi czasy, coraz popularniejszym sposobem promowania firmy (chociaż nadal niedocenianym przez sporą ilość przedsiębiorców) jest blog. W ubiegłym roku Dominik Kaznowski zorganizował konkurs na Najlepszy Blog Firmowy Roku. Właśnie ruszyła druga edycja tej ciekawej inicjatywy.

Ostatnimi czasy, coraz popularniejszym sposobem promowania firmy (chociaż nadal niedocenianym przez sporą ilość przedsiębiorców) jest blog. W ubiegłym roku Dominik Kaznowski zorganizował konkurs na Najlepszy Blog Firmowy Roku. Właśnie ruszyła druga edycja tej ciekawej inicjatywy.

Jak wiadomo, wpisy na blogach są mniej oficjalne niż wszelkiego typu oświadczenia, które widzimy na oficjalnych stronach firm. Zakłada się bowiem, że potencjalny klient powinien wiedzieć, że po drugiej stronie również siedzi osoba z krwi i kości. To właśnie tym kierował się Dominik Kaznowski, organizując pierwszą edycję konkursu.

Mogą się do niego zgłosić wszystkie zainteresowane firmy. Zgłoszenia są przyjmowane do 15 listopada, za pośrednictwem bloga "Blogi Firmowe". Każde przedsiębiorstwo może zgłosić nieograniczoną ilość kandydatur. Jury oceni otwartość komunikacji (język, styl), częstotliwość wpisów, liczbę autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy, liczbę i jakość komentarzy oraz wygląd, nawigację i useability.

Spośród zgłoszonych blogów, wyłonieni zostaną zwycięzcy 4 kategorii: blog młody (3 do 6 miesięcy), blog dojrzały (od 6 miechów do roku), blog profesjonalny (powyżej roku) i blog instytucji (powyżej 3 miesięcy).

W ubiegłym roku w konkursie brały udział 43 witryny, podzielone na 3 kategorie. Wśród blogów młodych najlepszy okazał się ten należący do Agencji Euro RSCG Sensors, wśród blogów dojrzałych uznanie jury zyskał blog mBanku, a w kategorii blog profesjonalny wygrał blog e-Lady.pl.

Źródło: Gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.