Seks-gadżety wróciły na targi CES na dobre. Co podbije rynek w 2021 r.?

Seks-gadżety wróciły na targi CES na dobre. Co podbije rynek w 2021 r.?17.01.2021 12:03
Seks-gadżety wróciły na targi CES
Artykuł sponsorowany

Choć targi CES 2021, jak wszystkie wydarzenia ostatnich miesięcy, odbyły się wyłącznie online, nie mogło na nich zabraknąć producentów, w pewnym momencie przez organizatorów wyklętych – twórców seks-gadżetów.

To była głośna sprawa. W 2019 r. w ostatniej chwili wycofano prezentację Ose, mikro robota-wibratora firmy Lora DiCarlo. Urządzenie, które miało zadebiutować na targach dwa lata temu masuje kobietę i – ucząc się jej - wykonuje ruchy takie, jakie sama wykonywałaby w trakcie pieszczot. Ose był wyjątkowym sprzętem w tej branży, co docenili organizatorzy CES – Consumer Technology Association (CTA).

Firma dostała nagrodę innowacyjności w kategorii robotów i dronów. Ale dopiero w 2020 r. Najpierw gadżet został okrzyknięty "niemoralnym". Mniej zorientowanym przypomnijmy – Targi CES odbywają się od lat w Las Vegas, jednym z najmniej moralnych miast na świecie.

Rok temu branża sextech oficjalnie została przywrócona na targi. Trafiła do strefy w strefie Health and Wellness. Przedstawicieli nie było zbyt wielu, ale i tak zaprezentowali urządzenia przemyślane i będące czymś wykraczającym ponad zwykłe "seks-zabawki".

Rok 2021 miał być dla tej gałęzi technologii przełomowy, a CES miejscem, z którego wieści pójdą w świat. Ale pandemia miała swoje plany, a targi musiały przenieść się do sieci.

Nie mogło na nich zabraknąć przedstawicieli firmy Lora DiCarlo. Tej samej, która chwali się danymi pochodzącymi z przeszło 30 tysięcy udokumentowanych orgazmów. Na 2021 r. przygotowali trzy modele swoich ergonomicznych urządzeń. Nowością są "zaawansowane termoprzewodzące tworzywa sztuczne". A to oznacza podgrzewanie gadżetów, które mają w ten sposób symulować temperaturę ciała.

"W dużej mierze polegamy na danych i jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na naszą obecną linię produktów, w tym na nowo opracowany Osé 2" – mówi Lora Haddock DiCarlo, szefowa firmy. Ceny urządzeń wahają się od 95 do 150 dolarów.

W innym kierunku poszli twórcy urządzeń firmy Satisfyer. Skupili się nie na urządzeniach, a na aplikacji do ich obsługi. Największą nowością jest możliwość personalizowania trybów i wibracji i pulsu powietrza. Użytkownicy mogą samodzielnie ustalać czas trwania, częstotliwość i intensywność stymulacji. Aplikacja Satisfyer Connect działa w ponad 20 językach, w tym w języku klingońskim.

Kolejny gadżet jest jeszcze na etapie testów i skierowany głównie do panów, ale już teraz wzbudza spore zainteresowanie. To plaster (nie ma jeszcze oficjalnej nazwy) przygotowany przez firmę Morari Medical. Urządzenie zawiera elementy, które po aktywacji zakłócają sygnały nerwowe z prącia do mózgu, opóźniając tym samym wytrysk.

Jak to działa? To samo pytanie zadał twórcom dziennikarz Gizmodo. "Czujesz lekkie mrowienie” - mówi Don (pseudonim), jeden z beta testerów urządzenia.

Ostatni rok firma spędziła na na testowaniu i udoskonalaniu swojej "łatki do noszenia", aby poprawić skuteczność i użyteczność. Jego technologia Bluetooth aktywuje i kontroluje urządzenie ze smartfona z systemem Android lub iOS. Firma z powodzeniem zidentyfikowała kleje do plastra, które zapewniają przyczepność, ale zapobiegają dyskomfortowi podczas jego usuwania.

Finalny produkt ma trafić na rynek jeszcze w tym roku. Jego cena nie jest jeszcze znana.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.