Sony zachęca do 3D [wideo]

Sony zachęca do 3D [wideo]26.06.2010 09:09
Szymon Adamus

Sony wchodzi na rynek z telewizorami 3D. I to z przytupem. Nowe Bravie 3D to tylko czubek trójwymiarowej góry lodowej. Co prawda producent nie doda 3D do swojej konsoli przenośnej PSP, ale na targach E3 praktycznie przez całą prezentację słyszeliśmy tylko 3D, 3D, 3D... Oczywiście Sony to też przemysł filmowy. Tutaj na scenie działają już trójwymiarowe kamery.

By przekonać klientów do tego wszystkiego, producent stworzył krótki film dokumentalny. Możemy w nim usłyszeć chociażby reżysera Paula Andersona reklamującego zapowiedziany na wrzesień film Resident Evil: Afterlife. Zajrzyjcie do pełnej wiadomości.

Sony wchodzi na rynek z telewizorami 3D. I to z przytupem. Nowe Bravie 3D to tylko czubek trójwymiarowej góry lodowej. Co prawda producent nie doda 3D do swojej konsoli przenośnej PSP, ale na targach E3 praktycznie przez całą prezentację słyszeliśmy tylko 3D, 3D, 3D... Oczywiście Sony to też przemysł filmowy. Tutaj na scenie działają już trójwymiarowe kamery.

By przekonać klientów do tego wszystkiego, producent stworzył krótki film dokumentalny. Możemy w nim usłyszeć chociażby reżysera Paula Andersona reklamującego zapowiedziany na wrzesień film Resident Evil: Afterlife. Zajrzyjcie do pełnej wiadomości.

Wspomniana we wstępie kontynuacja Residend Evila zapowiada się dość marnie, ale są dwa aspekty tego filmu, które mogą przyciągnąć widzów do kin. Po pierwsze jest to powrót Andersona na fotel reżysera. Autor zrobił pierwszą ekranizację gry wideo, a dwie kolejne (Resident Evil: Apocalypse i Resident Evil: Extincion) "tylko" produkował.

Po drugie przy produkcji filmu korzystano z technologii użytej przez Jamesa Camerona na planie Avatara. Twórcy chwalą się tym nawet na oficjalnym zwiastunie.

Oczywiście reportaż Sony został stworzony wyłącznie w celu promocji produktów tego producenta. Zawiera jednak kilka ciekawych wypowiedzi i informacji na temat zarówno filmów jak i produktów. To żadne BBC, zwykły marketing w nieco innym wydaniu, ale Sony będzie w tym roku bardzo silnie promowało swoje rozwiązania 3D. Lepiej przygotować się na to już teraz :)

Mimo, że jestem fanem 3D, to jednak nie chciałbym aby wszystko było w trójwymiarze. Boję się jednak, że Anderson może mieć rację. Dzieciaki wychowane na filmach animowanych 3D, a niedługo także filmach animowanych 3D we własnych domach, będą w przyszłości podstawą kinowej publiczności. Publiczności, dla której obraz trójwymiarowy nie będzie już nowością, ale czymś zupełnie naturalnym.

Czy starzy wyjadacze będą musieli pogodzić się z rewolucją 3D? A może to całe "halo" jest wyolbrzymione i moda na trójwymiar minie?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.