Spider-Man 3 pogromcą Transformerów?

Spider-Man 3 pogromcą Transformerów?13.11.2007 08:30
Szymon Adamus

Obóz "Blu-ray" nie ma lekko. Płyty "HD DVD" nie są zbyt popularne w Polsce, ale na zachodzie podbijają serca milionów fanów. Wojna formatów weszła w stan patowy i nie zanosi się na to by miała się kiedykolwiek skończyć. Teraz jedyne co możemy robić to porównywać ilości sprzedawanych odtwarzaczy i filmów.

Pamiętacie Transformery na HD DVD? Film został wydany ekskluzywnie w tym formacie i nieźle daje się we znaki specom od marketingu „niebieskich płyt”. Pierwszego dnia po premierze Autoboty rozeszły się w ilości 100 tysięcy płyt (190 tysięcy po tygodniu). Takiej sile może przeciwstawić się tylko jedno. Człowiek pająk!

Film Spider-Man 3 w wersji Blu-ray przez pierwsze sześć dni na sklepowych półkach osiągnął wynik 130 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. I to w samych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Obóz "Blu-ray" nie ma lekko. Płyty "HD DVD" nie są zbyt popularne w Polsce, ale na zachodzie podbijają serca milionów fanów. Wojna formatów weszła w stan patowy i nie zanosi się na to by miała się kiedykolwiek skończyć. Teraz jedyne co możemy robić to porównywać ilości sprzedawanych odtwarzaczy i filmów.

Pamiętacie Transformery na HD DVD? Film został wydany ekskluzywnie w tym formacie i nieźle daje się we znaki specom od marketingu „niebieskich płyt”. Pierwszego dnia po premierze Autoboty rozeszły się w ilości 100 tysięcy płyt (190 tysięcy po tygodniu). Takiej sile może przeciwstawić się tylko jedno. Człowiek pająk!

Film Spider-Man 3 w wersji Blu-ray przez pierwsze sześć dni na sklepowych półkach osiągnął wynik 130 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. I to w samych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Informacje pochodzą bezpośrednio od Sony Pictures Home Entertainment, więc sam nie wiem czy można w nie ślepo wierzyć. Firma zapewnia jednak, że to wynik faktyczny i to nie obejmujący filmów dodawanych do konsoli Playstation 3. Gratulujemy.

Przypomnijmy, że poprzednim pogromcom list sprzedaży Blu-ray było Casino Royal. James Bond zachęcił do kupna 40 tysięcy osób w pierwszym tygodniu.

Gadżety agenta 007 są jak ślepe naboje w starciu ze zmutowanym nastolatkiem i wielkimi robotami.

Źródło i fot.: videobusiness.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.