"Stracona kasa i czas". Groupon robi ludzi w balona?

"Stracona kasa i czas". Groupon robi ludzi w balona?19.06.2011 15:23
Wybierasz zrobienie w balona czy nabicie w butelkę? (Fot. Flickr/donger/Lic. CC by-nd i jk+too/Lic. CC by-sa)

Choć oferty, publikowane przez Groupona bywają całkiem atrakcyjne, można również trafić na kompletne porażki. Przekonaj się, jakie rozczarowanie spotkało głodnych klientów serwisu rabatowego.

Choć oferty, publikowane przez Groupona bywają całkiem atrakcyjne, można również trafić na kompletne porażki. Przekonaj się, jakie rozczarowanie spotkało głodnych klientów serwisu rabatowego.

Historia nieszczęsnego fryzjera, który po próbie reklamowania się za pomocą Groupona spędza – nie zarabiając - w swoim zakładzie większość doby była głośna kilka tygodni temu.

W ostatnich dniach równie skandaliczna sytuacja wydarzyła się po raz kolejny. Tym razem niezadowolony jest jednak nie usługodawca, ale setki klientów, którzy mają prawo czuć się oszukani.

Reklama umieszczona w serwisie Groupon wydawała się zachęcająca:

Oferta wyglądała kusząco... (Fot. Kuponozaur.Wordpress.com)
Oferta wyglądała kusząco... (Fot. Kuponozaur.Wordpress.com)

Atrakcyjność oferty była tym większa, że organizujący imprezę lokal zastrzegał:

Tradycyjny japoński przysmak w nieograniczonej ilości

Niestety, rzeczywistość radykalnie odbiegała od zapowiedzi. Tłumnie przybyli klienci najpierw musieli odstać kilkadziesiąt minut w długiej kolejce, a gdy w końcu dostali się do lokalu, czekało ich kolejne rozczarowanie – równie długie oczekiwanie w kolejce do baru.

Całą sytuację opisała jedna z klientek:

Byłam przed 21. Najpierw kolejka do wejścia. A potem jeden wielki dramat. Ponad półtorej godziny stałam w kolejce do baru, żeby dostać tackę resztek, złożoną głównie z ryżu.

Sushi podawane i robione w baaardzo wolnym tempie. Skończyło się wasabi. Jak wychodziłam o 23.20 to kolejka wciąż była gigantyczna. (...) Stracona kasa i przede wszystkim czas.

Organizator wydawał się zupełnie nieprzygotowany do obsługi tak znacznej liczby gości. Nie dość, że z zapowiadanego sushi większość klientów zobaczyło jedynie mało apetyczne resztki, na potępienie zasługuje również jakość obsługi.

Gdy jeden z klientów poprosił o dodatkową porcję usłyszał w odpowiedzi:

Ale pan to już swoje zjadł

Warto przypomnieć, że zgodnie z zapowiedziami, japońska potrawa miała być dostępna bez ograniczeń.

Jak podsumował jeden z rozgoryczonych klientów:

21:30 stanąłem w kolejce do wejścia

22:15 wszedłem do klubu i stanąłem w kolejce po sushi

0:00 dostałem 2 tacki (12 sztuk) robionych naprędce i niedbale, rozlatujących się maków.

(…) Impreza została zrobiona na bezczela i z pogardą dla Klientów, obliczona na łatwy zysk.

Trudno nie przyznać mu racji. Ciekawe, jaka będzie reakcja Groupona na tak skandaliczne traktowanie klientów, którzy – zgodnie z deklaracjami serwisu – powinni być obsługiwani identycznie, jak osoby bez kuponów zniżkowych.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.