Stwórz gadżeciarski kubek! - konkurs Gadżetomanii

Stwórz gadżeciarski kubek! - konkurs Gadżetomanii18.10.2010 20:00
fot. na licencji CC flickr.com, by K J Payne
Paweł Piejko

Kubek dla geeka i gadżetomaniaka nie może być po prostu zwyczajny, musi charakteryzować go coś naprawdę super. W nowym konkursie Gadżetomanii macie szansę zaprojektować prawdziwie odjechany kubek, który zyska sławę i stanie się naczelnym geekowskim kubkiem. Do dzieła!

Kubek dla geeka i gadżetomaniaka nie może być po prostu zwyczajny, musi charakteryzować go coś naprawdę super. W nowym konkursie Gadżetomanii macie szansę zaprojektować prawdziwie odjechany kubek, który zyska sławę i stanie się naczelnym geekowskim kubkiem. Do dzieła!

Zobacz nasze poprzednie konkursy.

Fajny kubek do kawy i herbaty to skarb. Dla wielu osób kubek znaczy coś więcej - to nie jest po prostu rzecz... W konkursie możecie zaprojektować własny nadruk, a zwycięski projekt trafi na 10 kubków i zostanie rozesłany do autorów najciekawszych propozycji.

ZADANIE

Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć graficzny projekt nadruku na kubek, który:

Wykorzystuje motyw technologiczny, gadżeciarski lub logo Gadżetomanii

ZASADY

Może to być także wizualizacja kubka z nadrukiem (oryginalny plik będzie potrzebny w razie zwycięstwa).

Optymalne wymiary nadruku wynoszą: 20 x 8 cm (300 DPI) - w przeliczeniu na piksele daje to 2362 x 945 pikseli. Im większa rozdzielczość, tym lepiej - przy czym nadruk powinien mieć nie mniej niż 700 pikseli wysokości.

Jeśli w pracy zostaną wykorzystane zewnętrzne materiały, prosimy w e-mailu zgłoszeniowym podać linki prowadzące do tych materiałów.

Subiektywnego wyboru 10 najciekawszych nadruków dokona redakcja Gadżetomanii. Natomiast najciekawszy z nadruków trafi na 10 kubków, które trafią w ręce zwycięzców. A zatem walczymy nie tylko o ciekawą nagrodę, lecz także o sławę!

Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy na adres: redakcja@gadzetomania.pl

Uwaga: Nadsyłane projekty będą sukcesywnie publikowane na łamach Gadżetomanii!

Sponsor

Sponsorem nagród jest serwis mojkubek.pl.

Jest to sklep internetowy, w którym można zamówić kubek z własnym zdjęciem (wybierając jedną z dostępnych cyfrowych ramek) lub jeden z dostępnych gotowych wzorów. Zamawiający płaci tylko za kubek, nadruk wykonywany jest gratis.

Ramy czasowe

Ramy czasowe i regulamin:

Rozpoczęcie konkursu: poniedziałek 18 października 2010 r. o godzinie 20:00

Zakończenie konkursu: poniedziałek 1 listopada 2010 r. o godzinie 23:59

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj

Powodzenia!

fot. na licencji CC flickr.com, by TheGiantVermin
fot. na licencji CC flickr.com, by TheGiantVermin
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.