TOP mitów związanych z graczami

TOP mitów związanych z graczami22.03.2011 20:49
Mateusz Gajewski

Gracz to osoba otyła, najczęściej zaniedbana, często egzystuje samodzielnie, nie chodzi do szkoły, do pracy, wszystkie pieniądze wydaje na gry i akcesoria, nie potrafi gadać o niczym innym. Iście wikipediowa formułka, ale czy rzeczywiście taki jest stereotyp gracza w Polsce? Zobaczmy, jak nas widzą inni.

W celu sprawdzenia, jaki w naszym społeczeństwie jest stereotyp gracza, postanowiłem przeprowadzić mały eksperyment. Nie musiałem daleko szukać - wystarczy, że zapytałem kilku znajomych, krewnych i jakieś zupełnie przypadkowe osoby zaczepione na ulicy (Lucek i Wihajster - pozdrawiam!). Dodam tylko, że żyję w małym, 10-tysięcznym miasteczku położonym w sercu Polski. OK, pierwsza odpowiedź to...

Gracze są grubi

tu akurat graczka :)
tu akurat graczka :)

To chyba najpopularniejsza opinia o graczach w Polsce. Wychodzi na to, że nasze społeczeństwo uznaje, że ten, kto spędza setki tysięcy godzin, grając, musi być otyły. Pomijam już nawet fakt, że w niektórych azjatyckich krajach ludzie umierają z wycieńczenia, nie jedząc i nie pijąc, a jedynie grając w gry.

Gracze to niechluje

Robaki we włosach, pryszcze, zarośnięta twarz i odór przywodzący na myśl wiejskie rozległe tereny mazurskich "stepów".

Gracz to brudas!

Chodzi ubrudzony, w starych, często podartych ciuchach, nie zwraca w ogóle uwagi na swój wygląd, nie zwraca uwagi na nic (całe szczęście, że nie ZWRACA!).

Gracze to samotnicy

Każdy gracz to samotnik, ma swój własny eden, do którego nikogo nie chce wpuszczać. Wszędzie chodzi sam, a jego jedyną towarzyszką podróży może być przenośna konsola.

Gracze to dziwacy

Nie wiedzą, co się dzieje w polityce, nie znają najnowszych piosenek Dody, ale za to potrafią odpowiedzieć, jaki jest pierwszy "kłest" w "wowie" i na pamięć znają wszystkie dostępne warianty wyposażenia "w multi cod".

Wszystkie pieniądze wydają na gry. I sprzęt. I gry

Jeśli gracz ma pieniądze, to od razu jest osobą podejrzaną. A skoro już je ma, to pewnie i tak wyda je na nową grę, a już z pewnością nie na dezodorant z Tesco na wyprzedaży.

Gracze unikają miejsc publicznych

Nie chodzą do pracy, unikają szkoły niczym diabeł wody święconej, stronią od miejsc publicznych, choć o dziwo w akademikach jest ich dużo! Dziwne...

Ich dziewczyną jest "prawa ręka"

Gracze, jeśli już się spotykają, to tylko z osobnikami tej samej płci i wyznawcami tej samej "religii". Z pewnością żaden z nich nie ma dziewczyny. Żaden!

Gracz musi mieć okulary. Gracz bez okularów to nie gracz

Na koniec, tzw. teza okularowa. Jeśli gracz nie ma okularów na nosie, to znaczy, że nie spędził przed monitorem/TV wystarczającej liczby godzin, aby móc się nazywać Graczem przez duże G. Basta.

Źródło: fot.1234567

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.