Twórca Twittera do Ruperta Murdocha: blokowanie Google to zły pomysł

Twórca Twittera do Ruperta Murdocha: blokowanie Google to zły pomysł20.11.2009 15:34
Andrzej Biernacki

Bizowi Stone'owi powinno teoretycznie zależeć na upadku starej daty magnatów medialnych z gatunku Ruperta Murdocha. Dobroduszny założyciel Twittera postanowił jednak wyjaśnić błądzącemu szefowi News Corporation, że usuwanie serwisów z Google to zły pomysł.

Bizowi Stone'owi powinno teoretycznie zależeć na upadku starej daty magnatów medialnych z gatunku Ruperta Murdocha. Dobroduszny założyciel Twittera postanowił jednak wyjaśnić błądzącemu szefowi News Corporation, że usuwanie serwisów z Google to zły pomysł.

Stone stwierdził, że zablokowanie wyszukiwarki doprowadzi do katastrofy. W sieci codziennie pojawia się mnóstwo informacji, szybkość zmian jest bardzo duża. Użytkownicy są przyzwyczajeni do tego, że wszystkie zasoby się krzyżują i przenikają. Nie zaakceptują istnienia murduchowej enklawy.

Zamiast "próbować zagonić geniusza z powrotem do butelki" i budować "śmiesznie zamknięty" model biznesowy magnat medialny powinien zacząć myśleć nad radykalnie otwartą strategią, która doprowadziłaby do powstania alternatywnych źródeł zysków - powiedział Stone.

Dołączył do niego współzałożyciel LinkedIn Reid Hoffman:

[cytat]Jestem pewien, że podczas przesiadania się z koni do samochodów też byli ludzie, którzy narzekali na ten objaw postępu.[/cytat]

Wydaje mi się, że Stone i Hoffman powinni dać sobie spokój. Murdoch jest po prostu za stary i zbyt stetryczały, aby słuchać argumentów ludzi, którzy nie są wysoko opłacanymi potakiwaczami.

Niech stworzy ten swój własny internet. I pewnego dnia, gdy nikt już do niego nie będzie zaglądał pożegnamy właściciela News Corporation jak Bolesława Bieruta - solennie, ale bez żalu.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.